00001296.jpg

 

 

آینه جم - شهردار جم گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۹ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش آینه جم، صدرالله حیدری عصر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی جم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به رشد سریع جمعیت شهر جم بیان داشت: شهر جم از شهرهای مهاجر پذیر است و لازم است اقدامات و پروژه هایی در حوزه زیر ساخت وعمران شهری انجام شود.

حیدری با اشاره به تعامل بسیار مطلوب میان شهرداری وشورای اسلامی شهر جم خاطر نشان کرد: شهر جم به برکت تعامل و همراهی خوبی که وجود دارد توانسته است گام‌های خوبی در راه توسعه همه جانبه بردارد.

شهردار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه  عمران شهری در جم طی دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و یا خواهند شد.

 این مقام مسئول به برخی از این پروژه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی مجتمع اداری و تجاری شهرداری جم در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع و در هشت طبقه با اعتبار ۷۹ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

 حیدری تاکید کرد: با توجه مشکل پارکینگ در شهر جم شهرداری اقدام به ساخت پارکینگی دز زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع و در پنج طبقه با ظرفیت پارک ۲۰۰ ماشین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کرده است.

شهردار جم همچنین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و در دو طبقه با اعتبار ۳۵ میلیارد در دهه مبارک فجر خبرداد.

حیدری از کلنگ‌زنی دیوار حفاظتی به طول هزار متر مربع با ارتفاع پنج متر با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

شهردار جم با اشاره به افتتاح پل یک دهانه شش متری به عرض ۹ متر و به طول ۱۴متر برای دسترسی راحت مردم به محله کمال‌آباد، خاطرنشان ساخت: از همه توان خود برای تکمیل این طرح‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم.

 حیدری افزود: در راستای دسترسی آسان شهروندان پل ارتباطی محله اسلام آباد و محله چاه دراز به طول ۴۰متر و عرض ۲۰ متر و با ارتفاع پنج متر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح‌های همچون پارک محله‌ای اسلام آباد، المان میدان آسیاب و دو دستگاه پل در حاشیه بلوار غدیر طی دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شوند.

[کد خبر:AJ23974]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهلول 1396-11-16 09:33
ای کاش آدرس این پروزه ها را هم اعلام میکردند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب