13960524000087_Test_PhotoH.jpg

آینه جم ، پس از انتخاب علی ماندگار به عنوان شهردار شهر جم توسط شورانشینان پنجم این شهر، امروز حکم شهرداری وی که به امضااستاندار بوشهر رسیده بود دریافت کرد.

به گزارش آینه جم ، اعضا شورای شهر جم پس از نشست‌های متمادی برای انتخاب شهردار این شهر، علی ماندگار را شایسته این سمت دیده تا بتوانند از بیش از دو دهه فعالیت و تجربه وی در شهرداری‌های مختلف استان بوشهر برای توسعه این شهر زیبا که در قلب پایتخت انرژی ایران و در همسایگی عسلویه قرار دارد استفاده کنند.

 ماندگار امروز در حالی حکم انتصابش که پیش از این توسط استاندار بوشهر امضاء شده بود را دریافت کرد، که دانش‌آموخته رشته جغرافیای سیاسی از دانشگاه تهران در مقطع دکتراست و در کارنامه خود یک عنوان شهردار نمونه کشوری و دو عنوان نمونه استانی را همراه دارد.

وی که در اواخر دهه هفتاد با شهرداری اهرم به جرگه شهرداران استان بوشهر پیوست، توانست با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سیمای توسعه یافته به شهر اهرم در آن سال‌ها ارائه دهد که با وجود تلاش شهرداران پس از وی، هیچکدام به اندازه ماندگار در توسعه این شهر نقش‌آفرین نبودند.

مقصد بعدی ماندگار، شهردار جزیره خارگ بود که به لحاظ تلاش‌های درخور تحسین وی در اوائل دهه هشتاد به عنوان شهردار موفق کشوری انتخاب و مورد تفقد قرار گرفت.

حضور در سمت معاون اداری و برنامه‌ریزی و قائم مقام شهرداری بوشهر، معاون پشتیبانی و اداری اداره کل اداری و مالی استانداری بوشهر و چهار سال شهرداری عسلویه در شورای چهارم با اجرای طرح‌های مناسب حوزه شهری از وی چنان شخصیت جا افتاده‌ای ایجاد کرد که شورانشینان پنجم شهر جم، وی را شایسته برای سکان‌داری شهر جم که این روزها نامش در کنار میزبانی از صنایع نفت و گاز، با فوتبال نیز عجین شده، یافتند.

ماندگار امروز در حالی رسما وارد شهرداری جم شد که با پایان یافتن دوره شورای چهارم و اتمام ماموریت چهارساله‌اش در شهرداری عسلویه، به عنوان کارشناس آموزش حوزه معاونت امور عمرانی و دفتر امور شهری و شوراها استانداری بوشهر در آغاز پنجمین دوره شروع بکار شوراها تلاش‌های گسترده‌ای به خرج داده بود.

شخصیت تعاملی در کنار تجارب گسترده وی در تمام این سال‌ها در شهرداری‌های مختلف، نوید بخش وجود روزهای آفتابی در شهر جم است که می‌تواند به عنوان نگین سبز جنوب استان بوشهر و به عنوان یک شهر توسعه یافته از منظر زیباشناسی شهری، پذیرای خیل گسترده‌ای از هم‌وطنانمان در طول ایام سال باشد./فارس

[کد خبر:AJ23032]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب