0000000000000000000000000000000000000000000000000000002284243.jpg

آينه جم؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه هشتم خود رسیده و شهر جم در دیداری حساس میزبان دو تیم پارس جنوبی و پدیده برای صدرنشینی لیگ برتر است.

به گزارش آينه  جم، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه هشتم خود رسیده و شهر جم در دیداری حساس میزبان دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر است.

تیم فوتبال پارس‌جنوبی و پدیده از سری مسابقات رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پنجشنبه 6 مهر ماه در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم می‌روند که تا به اینجای لیگ با عملکردی درخشان توانسته اند رتبه‌های اول و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهند.

جمی‌ها که تنها تیم بدون شکست لیگ برتر در هفت بازی گذشته هستند همچون پدیده با 14 گل زده عنوان خطرناک‌ترین خط حمله لیگ برتر را یدک می‌کشند.

آمار جالب دو تیم در خط دفاعی نیز مشابه هم هستند و شاگردان تارتار و مهاجری در هفت بازی گذشته خود 6 گل دریافت کرده‌اند.

جمی‌ها و مشهدی‌ها در رقابت‌های لیگ دو تساوی را کسب کرده‌اند و این در حالی است که شاگردان رضا مهاجری یک شکست را تجربه کرده‌اند و شاگردان تارتار بدون باخت در لیگ می‌تازند، جمی‌ها با 5 برد بیشترین پیروزی لیگ در این فصل را در اختیار دارند.

پارس‌جنوبی جم که اولین سال حضور در لیگ برتر را قدرتمند آغاز کرده و خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده در پایان هفته هفتم با 17 امتیاز بالاتر از همه مدعیان در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است.

تیم شگفتی‌ساز مهدی تارتار در این فصل در برابر گسترش فولاد، پیکان ، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و استقلال تهران به پیروزی رسیده و در برابر سپاهان و سایپا به تساوی دست یافته است.

اما از آن سو تیم پدیده مشهد نیز در دیدارهای قبلی خود ، عملکرد درخشانی داشته است و توانسته‌اند به معنای واقعی کلمه، پدیده لیگ باشند.

شاگردان رضا مهاجری  توانسته‌اند سپاهان، استقلال تهران، سایپا و تراکتورسازی را شکست دهند و در برابر پیکان و استقلال خوزستان به تساوی برسند همچنین این تیم مشهدی در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورده است.

تیم پدیده مشهد نشان داده اگر بخواهد تیمی را شکست دهد پر گل این کار را انجام می‌دهد، پدیده با نتیجه چهار بر صفر سپاهان را شکست داده سایپا را با 3 گل بدرقه کرده و استقلال و تراکتور سازی را با دو گل شکست داده است.

مطمئنا تقابل هجومی‌ترین تیم‌های لیگ که جایگاهشان رتبه‌های اول و دوم لیگ برتر است نشان می‌دهد این بازی تا چه حد می‌تواند زیبا و دیدنی انجام شود و البته با گل‌های زیاد.

باید در پایان هفته هشتم منتظر بود و دید کدام تیم می‌تواند با پیروزی روند خوب خود را ادامه دهد؟

پارس جنوبی که با حضورش در لیگ برتر باعث شگفتی شده و سبب آشتی مردم جنوب کشور با فوتبال شده آیا می‌تواند به شگفتی و صدرنشینی لیگ ادامه دهد یا این که پدیده ، پدیده بودن خود را ثابت می‌کند و به صدر جدول می رسد؟

شاگردان تارتار هواداران زیادی را در استان بوشهر و جنوب کشور دارند و در دیدار‌های گذشته این تیم نیز ورزشگاه جم به جهنمی برای حریفان تبدیل شده است و قطعا همین موضوع کار پدیده را سخت و کار پارسی‌ها را راحت تر می‌کند.

دیدار حساس تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پدیده مشهد روز پنجشنبه 6 مهر ماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی شهر جم برگزار می شود.

بیژن حیدری با کمک آرمان اسعدی، امیررضا آشورماهانی و روح الله شریفی با نظارت فریدون اصفهانیان این دیدار را قضاوت می‌کنند/رضا رئيسي

[کد خبر:AJ23031]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب