ssssd.jpg

«آینه جم»؛ مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با ارائه توضیحاتی به نحوه بکارگیری نیرو در پروژه ًهای پارس جنوبی پرداخت.

به گزارش«آینه جم»؛ عقیل منفرد با اشاره به اینکه مطابق ماده ٥ مقررات اشتغال در مناطق ویژه به عهده مدیریت کار و خدمات اشتغال می باشد تصریح کرد: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پاس نیز به عنوان متولی ساماندهی حوزه اشتغال در منطقه ویژه پارس مطابق با أسناد بالادستی  فعالیت می کند.

منفرد افزود: قانون برنامه ًهای پنجم و ششم ، مصوبات هیات محترم وزیران و بخش نامه ًهای وزارتی از مهمترین اسناد مرتبط با نحوه بکارگیری نیرو در پارس جنوبی می باشد و ما مطابق با این قوانین بدون در نظر گرفتن سایر موارد و سلایق متفرقه گام بر می داریم.
مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس تصریح کرد؛ پیرو تاکیدات مکرر مدیریت سازمان  در خصوص تعامل با دستگاههای مختلف جهت کمک به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه ًهای نفت و گاز، تاکنون تعاملات مناسبی با کمیسیون کارگری استان و .... به منظور استفاده از تمامی ظرفیت ًهای برقرار شده  و از ًهمه پتانسیل ًهاي موجود استان بهره برده شده است.
وی در پایان تصریح کرد: مطابق با قوانین و إسناد بالادستی در منطقه ویژه پارس تمام تمهیدات جهت بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه ًها اندیشیده شده و این مدیریت فراتر از قوانین موجود گام بر نخواهد داشت.
[کد خبر:AJ22345]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب