eeeeee33333tt.jpg

آینه جم: نایب رئیس شورای استان از برگشت اعتبار کسر شده دهیاری‌ها و واریز ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ارتقای آموزشی در شهرستان جم خبر داد.

 محمد باقر رفیعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آینه جم از واریز ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ارتقای آموزشی به حساب شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: پس از جلسات متعدد شوراهای بخش و استان با استاندار بوشهر مقرر شد حسابی در بخش مرکزی جم و بخش ریز به صورت جداگانه افتتاح شود و از محل اعتبار ۱۲ درصد برای تقویت و ارتقای سطح آموزشی شهرستان هزینه شود.

رفیعی پور افزود: با توجه به اینکه مبلغ واریز شده از حوزه اعتبارات روستاها کسر شده است می‌طلبد که اولویت برنامه‌ها هم در سطح روستاها باشد.

وی بر لزوم حساسیت و پیگیری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران برای اجرای برنامه‌ها در مدارس تاکید کرد و گفت: شوراها و دهیاران در سایه تعامل با مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس روستا به اجرای بهتر برنامه های آموزشی کمک کنند.

عضو شورای استان بوشهر اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان جم برنامه‌های کیفی نه کمی را در اولویت قرار دهد تا شاهد شکوفایی دانش آموزان در عرصه علمی و تحصیلی باشیم.

رفیعی‌پور با بیان اینکه شورای اسلامی بخش و شهرستان جم گزارشات و برنامه‌های آموزشی اعلامی آموزش و پرورش را رصد خواهند کرد ادامه داد: عزم جدی میان مسئولان استان و شهرستان برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی و تحصیلی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با تعامل خوبی که بین مسئولان شهرستان و استان برقرار شده است، خوشبین  هستیم که فرزندان شهرستان جم بتوانند در عرصه علم و دانش بیش از گذشته شکوفا شوند.

[کد خبر:AJ22324]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب