5785925_9584.jpg

آینه جم: از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور روز دوشنبه پارس جنوبی جم حریف یزدی خود را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش آینه جم، در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد تیم پارس جنوبی این شهر با برتری برابر فولاد یزد (با یک بازی بیشتر) بطور موقت به فاصله یک امتیازی تیم صدر نشین رسید.

تک گل تیم پارس جنوبی جم در این دیدار از سوی حمید غلامی به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی به همراه کمک های خود امیرمحمد داودزاده، محمدرضا کیانی و نبی الله پورخلف برعهده داشت.
پارس جنوبی جم با این پیروزی 39 امتیازی شده و به رده سوم صعود کرد و تیم فولاد یزد نیز با این شکست و ماندن در امتیاز 18 در رده شانزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
پارس جنوبی جم در هفته بیست و سوم بازی ها به مصاف سپیدرود رشت یکی از مدعیان اصلی گروه خود می رود و تیم فولاد یزد نیز در خانه به مصاف مس رفسنجان می رود.

مهدی تارتار  امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل فولاد یزد با بیان اینکه بازیکنان دو تیم بازی خوبی ارائه دادند اظهار داشت: تیم فوتبال فولادیزد در این بازی، ساختار تدافعی ملاک خود قرار داده بود که این مهم سبب بی‌نتیجه ماندن حملات بازیکنان پارس جنوبی جم روی دروازه فولاد یزد شد.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم سومین برد پیاپی خود تجربه می‌کند تصریح کرد: در نیمه نخست این بازی بازیکنان تیم پارس جنوبی می‌توانستند با استفاده بهتر از موقعیت‌ها به گل بیشتری دست یابند که با بی‌دقتی بسیاری از توپ‌ها به هدر رفت.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم با اشاره به بازی هفته آینده این تیم با سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: این بازی برای تیم ما ارزش شش امتیازی دارد که باید پیروز میدان شد.

وی گفت: با توجه به جایگاه تیم پارس جنوبی‌جم در جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مسابقات این تیم با دیگر تیم‌ها حکم فینال دارد.

تارتار با قدردانی از تماشاگران فهیم تیم پارس جنوبی جم تاکید کرد: سرمربی تیم فولاد یزد  از نظر ساختار دفاعی دارای سابقه خوب و ارزشمندی است چراکه ساختار دفاعی این تیم بازیکنان پارس جنوبی جم را عذاب می‌داد.

وی با بیان اینکه داور بازی امروز کم اشتباه بود گفت: سوت زدن داور راضی‌کننده بود هر چند اشتباهاتی داشت ولی روی نتیجه بازی اثرگذار نبود.

تیم پارس جنوبی جم در دیداری خانگی موفق به ثبت یک پیروزی ارزشمند شد تا به یک امتیازی ملوان صدرنشین برسد.



[کد خبر:AJ20310]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب