000000image55003255.jpg

آینه جم ، رييس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم با اشاره به بازگشايي مدارس در آينده اي نزديك گفت:اين شركت تصميم دارد براي دومين سال پياپي تعدادي هدايا در قالب نوشت افزارهاي ضروري در ميان دانش اموزان توزيع كند.

به گزارش آینه جم، نعمت الله جمالي خاطرنشان كرد: سال گذشته در توزيع نوشت افزار؛ مدارس هم جوار پالايشگاه در اولويت قرار داديم و تلاش شد در آستانه آغاز فصل مهر به دانش اموزان كم بضاعت كمك كنيم.
وي افزود: توزيع اقلام نوشت افزاري در ميان دانش اموزان واقعا احساسي وصف نشدني به ما داد و امسال نيز با تكرار اين خاطره خوب تلاش خواهيم كرد تعداد بيشتري از مدارس را تحت پوشش قرار دهيم.
رييس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم اظهار داشت: هر هديه نوشت افزاري كه در ميان دانش آموزات توزيع خواهد شد شامل چندين مداد،خودكار،پاك كن،رنگ،دفتر و ديگر اقلام ضروري دانش آموزان خواهد بوده و به صورت مستقيم به آنها داده خواهد شد.
وي ادامه داد: در اين كار خير كه انتظار مي رود الگويي براي ديگر شركت هاي منطقه نيز باشد بيشتر مدارس ابتدايي مدنظر خواهد بود وانشالله بتوانيم هر ساله تعداد بيشتري از مدارس را تحت پوشش قرار دهيم.
جمالي با اشاره به مسوليت اجتماعي شركت پالايش گازفجرجم( CSR) خاطرنشان كرد: علاوه بر پروژه هاي مهمي كه در زمينه ( CSR) براي منطقه تعريف كرده ايم از اين اقدامات اگرچه كوچك اما خيرخواهانه نيز دريغ نخواهيم كرد.
وي گفت:دانش آموزان امروز شهرستان ،مديران وكارافرينان فرداي اين منطقه خواهند بود و ما دوست داريم خاطره خوبي نيز از مهم ترين تاسيسات صنعتي شهرستان داشته باشند.
گفتني است دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان جم به همراه ديگر گروههاي دانشجويي ومتفرقه هرساله از تاسيسات شركت پالايش گازفجرجم نيز ديدن مي كنند.

 

منبع: روابط عمومی پالایشگاه فجر

[کد خبر:AJ18097]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # سید 1395-06-28 09:49
اقای قیصری سلام
واقعا زشته درج چنین خبرهایی که معنی و بوی درستی ندارند
پالایشگاه با این همه عظمتش بیاد حرف خودکار و مداد 500تومنی بزنه و شما که از خ.دشان هستید سریعا درج کنید بولا زشته زشت
شان خبرنگاری و خبر رو حفظ کنید و بخاطر منافع خودمون دست به انتشار چنین خبرهایی نزنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جوهری جمی 1395-06-29 08:57
با نظر سید کاملا موافقم. اما از آنجا که معتقدم همیشه باید مثبت اندیشی را در اولویت قرار دهیم این عمل پالایشگاه را به فال نیک می گیرم ولی امیدوارم که این حرکت نمایشی نباشد و وسیله ای برای فرار از مسئولیتهای اجتماعی در قبال محیط پیرامونی واقع نگردد. سخن سید کاملا متین است .پالایشگاهی با این عظمت و درآمدهای چندهزار ملیاردی و با اینهمه آلایندگی و معضلات زیست محیطی ،خریدن چند مداد و خودکار و یا دفتر برایش مانند قطره ای در برابر اقیانوس است و امیدوارم مسئولین محترم مربوطه مبالغ کلانی که حق طبیعی و مسلم و شرعی و قانونی مردم است را فدای چند مداد و خودکار نکنند و شانه از بار مسئولیت اصلی خالی ننمایند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب