0000002198698.jpg

آينه جم  - تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای مسابقه روز پنجشنبه در  شهر جم  از سر گرفته شد تا این تیم بتواند حضوری موفق در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد. 

 به گزارش آينه جم؛ تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای مسابقه روز پنجشنبه با سپیدرود رشت از هفته ششم لیگ آزادگان در ورزشگاه شهدای جم از سر گرفته شد. 

در تمرین عصر و شامگاه دوشنبه این تیم، جمعی از پیشکسوتان فوتبال جم حضور یافتند و موفقیت‌های اخیر این تیم را به مسئولان باشگاه و مربیان و بازیکنان تیم تبریک گفتند.

بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جم در حاشیه تمرینات تیم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تلاش وصف ناپذیر مهدی تارتار سرمربی تیم، کادر فنی همراه وی، سرپرست و بازیکنان تیم و همچنین حمایت تماشاگران، نتایج قابل قبولی در پنج هفته اول لیگ کسب کرده‌ایم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: همدلی و تلاش روزافزون و توکل بر خدای بزرگ رمز موفقت است و روزهای خوشی برای تیم را نوید می‌دهد. 

رضاییان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در زمینه آخرین وضعیت صدور کارت سه بازیکن این تیم نیز اظهار داشت: اقدامات لازم برای اخذ  کارت بازیکنان انجام شد و کارت بازی صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کانون هواداران باشگاه پارس جنوبی جم برای هماهنگی بیشتر تماشاگران در مسابقات خانگی پارس جم برنامه های متعددی در حال اجرا دارد. 

سید علی موسوی رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم در این زمینه بیان داشت: کانون هواداران در شبکه‌های اجتماعی اخبار و اطلاعیه‌ها حول تیم را منتشر می کند. 

موسوی از نصب چندین بنر تبلیغاتی مسابقه  روز پنجشنبه پارس جم با سپیدرود رشت در شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه و همچنین شهر گله‌دار استان فارس خبر داد. 

وی ادامه داد: بازی‌های خانگی پارس جم با حضور پرشور طرفداران این تیم در استان بوشهر و شهرستان مهر استان فارس برگزار می‌شود. 

گفتنی است تیم فوتبال پارس جم با ۱۱ امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

[کد خبر:AJ17930]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # ع 1395-06-16 13:36
بنر توشهرریزوانارست ان نصب کنید استان فارس وقتی رفت لیگ برتر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب