1696057.jpg

آینه جم - فرماندار جم خواستار احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم شد.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی صبح پنجشنبه در نشست با معاون درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به جایگاه درمان در ایجاد رضایت مندی عمومی در جامعه اظهار داشت: شهرستان جم دارای جمعیت بزرگی از خدمات گیرندگان تامین اجتماعی است و لازم است در بحث حمایت های درمانی توجه ویژه تری انجام شود.

نوروزی با اشاره به حدود ۱۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۴۵ هزار بیمه شده تبعی در شهرستان، تصریح کرد: به این تعداد بیمه شده بایدکارکنان نفت و گاز و پتروشیمی بیمه شده تامین اجتماعی ساکن در جم را نیز اضافه کرد که خدمات درمانی خود را از جم می گیرند اما به دلیل اشتغال در عسلویه، بیمه تامین اجتماعی عسلویه هستند.

وی اضافه کرد: شهرستان جم پس از دشتستان اولویت اصلی احداث درمانگاه تامین اجتماعی است و باید احداث درمانگاه جم در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

نوروزی به قانون هزینه کرد بخشی از درآمدهای تامین اجتماعی در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به این قانون، درمانگاه شهرستان جم باید سال ها پیش احداث می شد و اکنون لازم است این تاخیر در ساخت جبران شود.

فرماندار جم از مهیا بودن زمین برای احداث درمانگاه خبر داد و گفت: مردم جم شایسته خدمات بهتری در حوزه درمان هستند و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر محقق شود.

[کد خبر:AJ17205]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب