111.jpg

آینه جم: پارک تفریحی گردشگری شهرک پردیس شهرستان جم با حضور محمد صفائیان مدیر عامل شرکت پازارگاد، احمد تهرانی سرپرست شهرک پردیس و جمعی از مسئولان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس برای ارائه خدمات  گشایش یافت.

به گزارش آینه جم: صفائیان با اشاره به سختی و طاقت‌فرسا بودن کار و زندگی در منطقه و نبودن امکانات کافی تفریحی، رفاهی و گردشگری و ایجاد مشکلات برای کارکنان و خانواده‌ها، در خصوص ایجاد این پارک تفریحی گفت: با توجه و آگاهی از این مشکلات و با توصیه همکاران کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، به این نتیجه رسیدیم که این پارک تفریحی را در شهرک پردیس شهرستان جم ایجاد کنیم.
  وی دراین‌باره افزود: کار ساخت و ایجاد این پارک تفریحی در زمینی به مساحت ۲ هکتار از دو ماه پیش آغاز شد و در حال حاضر حدود ۳۶ بازی مختلف فعال است و امیدواریم در روزهای آینده تعداد بازی‌ها را افزایش دهیم تا خانواده‌ها بتوانند اوقات فراغت خوبی را به همراه فرزندانشان در فصل تابستان داشته باشند.
  مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد اضافه کرد: ما با این کار خواستیم تا گوشه‌ای از خستگی‌های به وجود آمده از این صنعت سخت را برطرف کنیم و کمکی برای کسانی باشیم که حدود ۲۰ درصد از تولید کشور را به عهده دارند و آنها بتوانند با شادابی بیشتری به امر تولید بپردازند.
  صفائیان در خصوص هزینه‌های ساخت و ایجاد این پارک تفریحی گفت: حدود 2 میلیارد تومان برای احداث این پارک هزینه شده است و هم اکنون ۲۵ نفر در این پارک تفریحی مشغول به کار هستند.
  وی افزود: کارکنان حراست از چهار طرف امنیت این پارک را برقرار کرده‌اند و گروه ایمنی و آتش‌نشانی همچنین آمبولانس بهداری در این پارک مستقر شده‌اند تا همه موارد ایمنی برای خانواده‌ها رعایت شود و کارکنان به همراه خانواده و فرزندانشان از این فضا استفاده کنند.
  مدیر عامل شرکت پازارگاد در خصوص ظرفیت ایجادشده در این مکان تفریحی گفت: این پارک یک محیط اختصاصی است و گنجایش آن برای کارکنان و خانواده‌های شهرک پردیس همچنین خانواده‌های شرکت نفت و گاز پارس کفایت می‌کند.
  صفائیان در انتها به خانواده‌ها توصیه کرد که به همراه فرزندان خود از این مکان تفریحی استفاده کنند و اگر ضعفی را مشاهده کردند انتقال دهند و ما را با پیشنهاد‌های خود راهنمایی کنند.
  گفتنی است پارک تفریحی گردشگری شهرک پردیس شهرستان جم در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته پذیرای کارکنان و خانواده‌ها است.
[کد خبر:AJ17051]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب