000000000000000000000000777Screensho.jpg

آینه جم، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.

سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار آینه جم به تشریح نشست پرداخت و گفت: روز گذشته دیدار بسیار خوب و سازنده‌ای با جناب مهندس زنگنه وزیر محترم نفت داشتم.
وی افزود: آنچه زبان مشترک ما بود، نگاه کارشناسی به مسائل پیرامونی نفت و مسئولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه بود که امیدوارم راهگشای برخی مشکلات شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در چند سال اخیر تحقیقات منظم و گسترده‌ای در حوزه‌ی انتخابیه داشتم، رصد مشکلات و نارسایی‌ها، کشف چرایی عدم توسعه‌ متوازن و راهکارهای متناسب با حجم انبوه مشکلات و منابع محدود برای رفع آنان حاصل بخشی از این کار پژوهشی را در قالب مقاله‌ای در همایش مسئولیت اجتماعی نفت ارائه دادم که مورد توجه قرار گرفت.

الماسی خاطرنشان کرد: در دیدار با وزیر محترم نفت نیز با اشاره به همین موضوعات دیدگاه خودم را بیان کردم که از سوی مهندس زنگنه مورد استقبال قرار گرفت و خود ایشان هم به عنوان یک مدیر باتجربه نگاه خوبی به مسائل شهرهای پیرامونی وزارت نفت دارند اما تاکنون به جای اینکه با نگاهی کارشناسی پیش برویم، بدون احصاء اولویت‌ها و رسیدن به نقطه نظری مشترک ریز و درشت مشکلاتمان را مکررا از وزارت نفت خواسته‌ایم و این نگاه صرفا مطالبه گرایانه بدون آنکه توجیهات علمی و منطقی آن بیان شود ماحصل خوبی نداشته است.
نماینده جنوب استان بوشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: ترویج این نگاه و استقبال خیلی خوبی که جناب وزیر داشتند مثمر ثمر واقع شود و بتوانیم چند گام مهم را برای مردمی که لایق بهترین‌ها هستند برداریم.
گفتنی است در هفته جاری ، سکینه الماسی به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد.

[کد خبر:AJ16275]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # سلام 1395-03-26 04:16
این روش بحث کردن و مطالبه گری روش دکتر سعید جلیلی است که نماینده محترم پیش گرفته است، باید خانم الماسی موارد و جزییات درخواست های چهار شهرستان را پیش وزیر معرفی کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # افضلی 1395-03-26 18:54
باسلام خدمت دست اندرکاران عرصه خبرجم

ماربسیارخوبی توسط نماینده ی لایق حوزه جنوب اغازشده و من به اینگونه رایزنیها خوشبینم و ان شاالله شاهدنتایج ارزنده ی ان در اینده ای نزدیک خواهیم بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب