00095869jamkhabar555.jpg

آینه جم ، رئیس بیمارستان توحید جم از راه‌اندازی 15 بخش تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش آینه جم ، دکتر محمد باقری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان توحید جم وابسته به بهداشت و درمان صنعت نفت از مجهزترین بیمارستان‌های متعلق به صنعت نفت در سطح کشور است و امکانات و تجهیزات بسیار ارزشمندی در این مجموعه عظیم درمانی استقرار دارد.

وی افزود: تجهیز و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستانی و توسعه بخش‌های اساسی این بیمارستان از جمله برنامه‌هایی است که با موفقیت اجرایی و عملیاتی شده است.

رئیس بیمارستان توحید جم خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود، بخش اعظمی از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و به ویژه بستری‌شدگان بیمارستان را ساکنان بومی تشکیل می‌دهند و حدود 90 درصد مراجعه‌کنندگان بومی هستند و حدود 10 درصد را کارکنان و مدیران صنعت نفت تشکیل می‌دهند.

باقری تصریح کرد: خدمات متنوع و ارزشمند درمانی در بیمارستان توحید انجام می‌شود که عمل جراحی در بخش‌های مختلف درمانی صورت می‌گیرد و بخش‌های بستری این بیمارستان نیز با کیفیت بسیار خوبی خدمات‌رسانی می‌کند.

به نوشته فارس ، رئیس بیمارستان توحید جم از راه‌اندازی 15 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: هم‌اکنون 15 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم راه‌اندازی و فعال‌سازی شده و بیش از 11 بخش تخصصی این بیمارستان نیز به شکل شبانه‌روزی و تمام وقت خدمت‌رسانی می‌کنند.

باقری افزود: تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در این بیمارستان از جمله اولویت‌های اساسی این مجموعه است که به فضل خدا در کمترین زمان ممکن انجام شود.

[کد خبر:AJ15684]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب