00000000000000image481049.jpg

آينه جم، دکتر عابدین عابدی زاده، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جنوب استان، به عنوان رئیس فراکسیون ها و دایره نمایندگان ادوار مجلس منصوب شد.

به گزارش آينه جم،  وی که قبلاً طراح و دبیر دو فراکسیون مناطق مرزی کشور و صنعت حمل و نقل جامع کشور را در کارنامه خود دارد، به عنوان رئیس فراکسیون ها و دایره نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی منصوب شده است.

باتوجه به مسئولیت این جوان بوشهري به عنوان رئیس فراکسیون ها و دایره نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و تاثیرگذاری در ایجاد فراکسیون های مجلس دهم امیدواریم شاهد حمایت های خوبی از حقوق مردم استان باشیم.

http://www.ayenejam.ir/images/00MOOSA/OOOOPPPPPOOOPPO.jpg

وی دارای مدرک دکترای جامع شناسی سیاسی است، که به مدت 8 سال در شرکت نفت و گاز eni ایتالیا همکاری داشته است.

عابدی زاده كه متولد شهرستان جم است پیش از این مسئولیت هایی نظیر مدرس دانشگاه، دبير فراكسيون های مناطق مرزي، صنعت حمل و نقل جامع كشور، فراكسيون تالاب بين المللي هامون، مدير حوزه ارتباطات نمايندگان جنوب شرق كشور در مجلس، عضو كارگروه طرح جامع انديشه هاي نو قوه مقننه، مشاور امور مجلس دبيركل جمعيت جوانان انقلاب اسلامي كشور، مشاور دبير اول كميسيون های اقتصادی و كشاورزی مجلس، مدير پيگيري مطالبات امنيتی مناطق مرزی دبير اول كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در کارنامه کاری خود داشته است.

 

منبع: بنا

[کد خبر:AJ15545]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-6 # سید جعفر 1395-02-26 11:36
با سلام
این شایعه هست چرا که یک کارمند مجلس نمیتواند به عنوان ریس فراکسیون منصوب شود فقط در زمینه های دبیر فراکسیون میتوانذ فعالیت کند و تبلیغی بیش نیست...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # حسین 1395-02-26 16:59
ضمن تبریک به جناب عابدی زاده عزیز که افتخار شهرستان جم و استان بوشهر هستند جهت استحضار سید جعفر؛ ایشان رییس دایره کل فراکسیون ها و نمایندگان ادوار شده نه رییس فراکسیون خاصی. از خود دکتر عابدی زاده استعلام گرفتم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # صداقت تشان 1395-02-26 20:53
اصلا این فراکسیون نمایندگان ادوار چی هست ؟ چه کار میتونه بکنه ؟ چه تاثیری میتونه داته باشه . اسمش روشه . نمایندگان ادوار . یعنی دورها ی گذشته . نمایندگان دوره های گرشته که دستشان از دنیا و مافیها کوتاه ست . بنا بر این چه انتظاری از آنها می شود داشت . این کمیسیون عملا کمیسیونی نیست که کارساز باشد و فقط به حقوق و مشکلات نمایندگان ادوار می پردازد ولا غیر ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # رضا موسوی 1395-02-26 23:16
تبریک خدمت دکتر عابدین و خیلی جالبه که انگار خیلی ها از موفقیت جوانان مان عصبی می شوند اتفاقا فراکسیون ها در مجلس خیلی اثرگذار و محل لابی وزرا با نمایندگان است و از طرفی دایره نمایندگان ادوار به دلیل اینکه اکثر نماینده های گذشته مسیولیت کلان در کشور دارند نیز می تواند فضای خوبی برای ایجاد ارتباط از طریق این جوان خوش فکر باشد. کمی با حب و دوستی نگاه کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب