82021487-70626789.jpg

آینه جم ، در مراسمی با حضور معاون استاندار بوشهر از تلاش های عبدالنبی یوسفی در فرمانداری گناوه تقدیر و  سید علی پاک نژاد معاون حمزه اعتماد در فرمانداری دیر به عنوان سرپرست فرمانداری گناوه معرفی شد.

به گزارش آینه جم ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در آیین تودیع و معارفه فرماندار گناوه با قدردانی از تلاش و زحمات دوران خدمت عبدالنبی یوسفی گفت: ایشان ویژگی های بارزی از جمله شخصیتی داشته و مدیری توانمند و شایسته هستند که منشا اثرات و خدمات خیلی برای این شهرستان بودند.
وی افزود: سرپرست فرمانداری جدید گناوه نیز سلامت شخصیتی داشته و از نیروهای ارزشمند و ویژگی های شایسته ای دارند که فرهنگی بودن از مهم ترین آن است و در دوران خدمت خود انتظاراتی را که از آن داشتیم بخوبی پاسخ دادند.
حقیقی گفت: به فرمانداران و مدیران گفته ام که چند موضوع برایم بسیار مهم است که داشتن پاکدستی و پاک چشمی به عنوان خطوط قرمز از جمله آنان است.
وی افزود: به صراحت و قاطع اعلام می کنم فرمانداران شهرستانهای استان بویژه سه فرماندار جدید حق اختیار دارند که معاونان و بخشداران زیرمجموعه خود را انتخاب کنند.
حقیقی با بیان اینکه مراممان این نیست که چیزی را به فرمانداران تحمیل کنیم ادامه داد: همانطوری که اختیار داریم فرمانداران را براساس سنجش و الگوهایی انتخاب کنیم، فرماندارانی نیز که منصوب می شوند اختیار دارند نسبت به انتخاب زیرمجموعه های خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: هرکسی به عنوان فرمانداردر سطح شهرستان معرفی می شود ازجمله سرپرست فرمانداری گناوه بطور قاطع حمایت و پشتیبانی و دفاع می کنم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از همه اعضای شورای اداری و تامین و رسانه های به عنوان پل های ارتباطی بین مدیران و مردم و همه گروهها و تشکل ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و امام جمعه گناوه خواست تا فرماندارجدید این شهرستان را در انجام وظایف محوله در منطقه که از ظرفیت های فراوانی برخوردار است، یاری و کمک کنند.
امام جمعه گناوه هم بابیان اینکه تغییر و تحولات منشا تحولات شگرفی در جامعه می شود و نظر استاندار بوشهر در این زمینه تحول در استان است گفت: بعضی از حرکات و گزینش ها باید با مشورت فرمانداران باشد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: اگر فرمانداری انتخاب می شود باید به آن اختیار تام و فرصت داده شود که خود و با مشورت های دلسوزان شهر معاونان و زیرمجموعه ها را انتخاب کند.
در این آیین از تلاش وزحمات دوران خدمت عبدالنبی یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه با اهدای تقدیر و سیدعلی پاک نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.

[کد خبر:AJ14418]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب