IMG_0066.jpg

آينه جم؛ در سفر 4 ساعته استاندار بوشهر به شهرستان جم 8 طرح مهم عمرانی به بهره‌برداری رسید و یک طرح مهم نیز کلنگ‌زنی شد. به گزارش آينه جم؛ مصطفی سالاری استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در سفر به جم مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
افتتاح روشنایی تونل‌ها
در ابتدای این سفر، سالاری با حضور در اتوبان جم-سیراف روشنایی 7 دستگاه تونل در طول این مسیر را به بهره‌برداری رساند، در این مراسم که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولین جم برگزار شد 7 دستگاه تونل در مسیر جم سیراف با اعتبار 45 میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی استان بوشهر برق‌دار شد.


این پروژه از مطالبات جدی مردم شهرستان از زمان احداث اتوبان جم سیراف بود که با تامین اعتبار آن توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.
جاده جم ـ پالایشگاه بالاخره کلنگ‌زنی شد
در دومین برنامه سفر استاندار بوشهر، فاز اول عملیات اجرایی راه جم-پالایشگاه-ریز با اعتبار 195 میلیارد ریال آغاز شد، اعتبار این پروژه از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم تامین شده و با اجرای آن راه جم به پالایشگاه کوتاه و امن می‌شود.


هم‌اکنون مرحله دوم راه جم-پالایشگاه-ریز از سوی مشاور طرح در حال مطالعه است که با پایان اجرای فاز اول طرح، مرحله دوم مسیر نیز آغاز خواهد شد.
افتتاح سالن ورزشی رزمی‌کاران با اعتبار 4 میلیارد ریال و زمین چمن مینی فوتبال شهدای جم از دیگر پروژه‌های افتتاحی در سفر استاندار بوشهر بود، این دو پروژه با اعتبار تخصیصی از سوی شهرداری جم، به بهره‌برداری رسید.


سالاری در ادامه سفر خود به جم، با حضور در محله اسلام‌آباد جم از دو پروژه مهم عمران شهری رونمایی کرد، بلوار محمد رسول‌الله(ص) و پارک اسلام آباد به ترتیب با اعتبار 11 و 6 میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاحی شهر جم بود.
افتتاح زمین چمن مینی فوتبال چاه‌دراز شهر جم ششمین پروژه افتتاحی توسط استاندار بوشهر بود، پروژه زمین مینی فوتبال چاه‌دراز از زیباترین و استاندارد‌ترین پروژه‌های زمین مینی فوتبال استان بوشهر به شمار می‌رود که احداث آن 2.2 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.


سالاری در آخرین برنامه خود در بخش مرکزی جم با حضور در دانشگاه پیام نور واقع در روستای علی‌آباد، سالن ورزشی این دانشگاه را به بهره‌برداری رساند.
سالن ورزشی پیام نور با اعتبار تقریبی 10 میلیارد ریال از سوی دانشگاه و نیز حمایت اعتباری شهرداری جم در سال 1394 به اتمام رسید.


استاندار بوشهر در آخرین برنامه کاری خود در شهرستان جم با سفر به بخش ریز و شهر انارستان، در آیین بهره‌برداری از بلوار امام حسین(ع) این شهر حضور یافت.
این بلوار به طول 2.5 کیلومتر مربع و با اعتبار 56 میلیارد ریال با حضور مردم و مسئولان شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.
استاندار بوشهر در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: در دهه مبارک فجر به تمام شهرستان‌ها سفر داشته‌ایم و از نزدیک با مردم مناطق مختلف دیدار کرده‌ایم.


سالاری افزود: توجه به مطالبات و خواسته‌های اساسی مردم مهم‌ترین اولویت ماست و در اجرای پروژه‌ها به نظرات و پیشنهادات مردم اهمیت زیادی می‌دهیم.
وی یادآور شد: کیفیت اجرای پروژه‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.
استاندار بوشهر گفت: نگاه ویژه‌ای به شهرستان جم داریم و به ویژه در مناطق محروم این شهرستان شاهد اقدامات مهمی در محرومیت‌زدایی هستیم که این روند تداوم دارد.


افتتاح 73 پروژه در جم
فرماندار جم نیز با تقدیر از توجه استاندار به شهرستان جم ابراز داشت: استاندار بوشهر توجه خاصی به شهرستان جم داشته و شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهمی برای مردم هستیم.
فتح‌الله نوروزی افزود: در دهه مبارک فجر امسال تعداد 73 پروژه با ارزشی بالغ بر 350 میلیارد ریال افتتاح و چندین پروژه نیز به ارزش 310 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد که انتظار داریم رضایت خاطر مردم را فراهم کند.
وی بیان کرد: امروز نیز با حضور استاندار بوشهر تعداد هشت پروژه مهم مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفته است.

[کد خبر:AJ12851]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب