00noroozi11.jpg

آینه جم، فرماندار جم گفت: طبق اعلام مدیرعامل شرکت فجر جم، عامل تاخیر در راه اندازی پروازها، بدقولی آژانس هواپیمایی طرف قرارداد بوده است.

به گزارش خبرنگار آینه جم؛ برخی مشکلات مطرح شده شهرستان جم توسط سایت خبری تحلیلی آینه جم در روزهای اخیر در نشست مردمی فرماندار جم در جمع مردم شهر جم مطرح شد.

مسائل مطرح شده توسط سایت آینه جم در روزهای اخیر: موضوع بحرانی آب شهرستان جم، تاخیر در آغاز مجدد پروازهای فرودگاه جم، افزایش متکدیان در شهر جم و همچنین موضوع لغو امتیاز دانشکده مهندسی جم:

فتح الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در نشست با مردم شهر جم به موضوعات فوق اشاره کرد و بیان داشت: عمده مشکلات شهر جم, مشکلات زیر ساختی به جا مانده از سالیان دور است و افزود: برای رفع این مشکلات به اعتبار کلان نیاز هست و باید به ترتیب اولویت نسبت به رفع مشکلات گام برداشت.
وی بزرگترین مشکل گریبانگیر شهرستان به خصوص شهر جم را مشکل آب دانست و گفت: رفع برخی مشکلات در حوزه آب از توان ادارات متولی آب در شهرستان فراتر است و نیاز است از سطوح استانی و کشوری برای جذب اعتبارات و حل ریشه ای مشکلات کمک گرفت.
فرماندار جم با بیان اینکه شبکه آب جم در حال نوسازی است و اعتبار لازم برای اصلاح شبکه نیز در نظر گرفته شده و از سال گذشته روند نوسازی شتاب گرفته و انتظار داریم در سریع ترین زمان ممکن شاهد نوسازی کامل شبکه آب شهر جم برای جلوگیری از هدررفت آب باشیم.
نوروزی انتقال آب از دریا به جم را تنها راه رفع کوتاه مدت و میان مدت مشکل آب شهرستان است و در این زمینه تفاهم نامه تکمیل پروژه میان وزارت نفت و نیرو به امضا رسیده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع اتمام این پروژه مهم باشیم.
وی با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه و تعمیق آموزش در کشور به موضوع دانشکده فنی و مهندسی جم پرداخت و گفت: در زمان راه اندازی دانشکده در جم، پیش شرطی مورد توافق طرفین قرار گرفته که بر مبنای آن شهرستان، تامین ساختمان مناسب را تعهد کرده است و شهرستان در طی سالیان گذشته به این تعهد عمل نکرده است.
نوروزی افزود: البته بحث رفتن دانشکده از شهرستان موضوعیت ندارد اما همه باید تلاش کنیم شرایط دانشکده فنی و مهندسی جم بهبود یابد.
فرماندار جم به موضوع عدم راه اندازی پروازهای فرودگاه توحید در زمان وعده داده شده نیز اشاره کرد و افزود: طبق اعلام مدیرعامل شرکت فجر جم، عامل تاخیر در راه اندازی پروازها، بدقولی آژانس هواپیمایی طرف قرارداد بوده که آژانس جدید قرار است جایگزین شود.
  نوروزی در پاسخ به سوالی در خصوص متکدیان سطح شهر، از جمع آوری این متکدیان از سطح شهر خبر داد.

[کد خبر:AJ12697]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهر شب 1394-11-15 18:57
موضوعیت ندارد یعنی چه؟
اقای فرماندار دانشکده رفتنش از جم منتفی است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جوهری جمی 1394-11-16 11:41
در برخی موارد همان سالهای دور کار ذستمان داد و مشکلات به صورت تدریجی بر روی هم تلنبار گشت و رسیدیم به اینجایی که الان سردر گریبانیم. اگر توجه اصولی و کافی و وافی به مسایل زیست محیطی و رعایت الزامات آن شده بود و وزارت نفت به فعال مایشا تبدیل نشده بود یقین بدانید الان بحران آب نداشتیم. بحث در این زمینه بسیار است و از حوصله این کامنت خارج است اما بخش دیگر که در رابطه با پروازهای فرودگاه جم است دلیل ارائه شده بیشتر به جوک و لطیفه شباهت دارد و جهت انبساط خاطر در برنامه های فکاهی و شوهای تلوزیونی مصداق بیشتری دارد و توهین به شعور مردم است. امیدوارم فرماندار محترم به جد پیگیر قضیه باشند و این استدلال های آبکی مدیر عامل فجر را نه قبول کنند و نه تکرار کنند که اصلا زیبنده نیست. فرودگاه خودش یک زیرساخت اساسی در حمل و نقل است و سالها قبل ایجاد شده حالاآقایان دارند آن را ویران می کنند و بعد هم ناله می کنند که زیرساخت نداریم چرا از اینی که داریم استفاده لازم نمی بریم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # طالب مؤذنی 1394-11-17 08:57
امیدواریم با عمل، افکار عمومی را اقناع کنید نه با زبان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب