000000000000000000000099.jpg

آینه جم: رئیس اداره گاز جم گفت: 98 درصد جمعیت شهرستان جم از نعمت گاز برخوردار است.

به گزارش « آینه جم »؛ حسین اندام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر و اداره گاز جم در دو سال اخیر در راستای گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی اهتمام جدی داشته و شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان جم در گازرسانی بسیار موفق عمل کرده است تصریح کرد: 100 درصد شهرها و 97 درصد روستاهای جم دارای گاز هستند که از این منظر، جم از شهرستان‌های پیشرو در کشور است.

رئیس اداره گاز شهرستان جم با بیان اینکه سال گذشته 11 کیلیومتر توسعه شبکه در شهرستان انجام شده اظهار داشت: در سال جاری نیز تاکنون 42 کیلومتر توسعه شبکه داشته‌ایم که انتظار می‌رود تا پایان سال این رقم افزایش یابد.

اندام از تلاش برای گاز دار کردن سه روستای فاقد گاز در جم خبر داد و گفت: گاز روستای سرچشمه هم‌اکنون در دستور کار قرار دارد و گازرسانی به آن از سمت روستای باغان دشتی انجام می‌شود که انتظار داریم در سال 95 به بهره‌برداری برسد.

وی از کوه‌چهر و دوتوولی نیز به عنوان دو روستای دیگر فاقد گاز نام برد و افزود: با وجود مسیر سخت و صعب‌العبور روستای کوهچهر، موافقت اولیه گرفته شده و امیدواریم سال 95، عملیات گازرسانی به این دو روستا به صورت همزمان آغاز شود.

اندام یادآور شد: با گازدار شدن این سه روستا، میزان گاز‌رسانی شهرستان به 99 درصد می‌رسد.

رئیس اداره گاز شهرستان جم همچنین از پیگیری برای تامین اعتبار احداث ساختمان ادارات گاز ریز و انارستان خبر داد و گفت: زمین‌های اهدایی از سوی شهرداری‌های ریز و انارستان، برای تاییدات فنی و حقوقی به مرکز استان ارسال شده که امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد احداث این 2 ساختمان باشیم.

[کد خبر:AJ10271]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب