آینه جم؛  صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش آینه جم؛ صفحه اینستاگرام  و کانال تلگرام آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر راه اندازی شد.

با افتتاح تنها کانال اختصاصی آیت‌الله صفایی بوشهری، علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این کانال، از مطالب ارزشمند این کانال بهره‌مند شوند.

این کانال به آدرس https://telegram.me/Ayatollah_safaei است و لینک آن در صفحه اول سایت آیت‌صفایی  به آدرس www.meeraj.ir قرار دارد.

این کانال، ضمن بازنشر مطالب سایت  نماینده ولی فقیه استان بوشهر به انتشار دیگر مطالب معظم له شامل مطالب اعتقادی، مهدوی، حدیث، شعر، تصاویر مذهبی، کتاب و ..می‌پردازد.

نشانی صفحه  اینستاگرام ایت الله صفایی بوشهری: 

https://www.instagram.com/ayatollah_safaei

[کد خبر:AJ12930]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # پرويز توانايى 1394-11-23 00:38
سلام و درود خداوند بزرگ بر عالم مجاهد ، سلام بر مريد ولايت ،كشور عزيزمان ايران ودر رأس استان ولاستمرار بوشهر به خود مى بالد بابت داشتن وجود مبارك عالمى با بصيرت ولايي ، مردمدار ، دلسوز ، خستگى ناپذير ، انديشمند ، مقتدر و هوشيار در برابر توطئه دشمنان وتمامى عرصه هاى سياسى داخلى وخارجى ، كه به حق در جهت خواسته هاى مقام معظم رهبرى اهتمام تمام و كمال ورزيده و خيال و خاطر مبارك ايشان بابت وجود اين عزيز در استان را راحت نموده ، اميد است در پناه حق و در ذل سايه توجهات بقية الله الأعظم در تمامي شئونات زندگى پيروز و با عزت وسالم و تندرست باشند تا مردم عزيز ما ازوجود مبارك ايشان كه منشأء خير و بركت ميباشد بهرمند باشند ... آمين يا رب العالمين
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب