00000000010007435.jpg

 

آینه جم- بهانه یادداشت تقدير اخیر معاون وزیر نفت از مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس و همچنین تجلیل روز گذشته معاون سیاسی استانداری از رئیس روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس است.
 
يکی از وظايف شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه تعامل با جامعه پیرامونی است وبرخی شرکت‌ها تلاش‌ کردند بیشتر در جامعه استان حضور داشته‌ باشند ‌.
 
شرکت‌ پتروشیمی پارس با مدیریت مهندس میرحاجی و درايت مهندس شهابي رئیس باسابقه روابط‌عمومی این شرکت ، اقدامات‌ خوبي در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته باشد. 
 
درروزهای اخير بسیاری از رسانه های استان به تمجید از عملکرد این شرکت پرداختند و آنرا الگويي از ارتباط موفق یک شرکت با جامعه پیرامونی ياد کردند. 
 
پتروشیمی پارس‌ علاوه بر کمک به منطقه پیرامونی از طریق شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، خود نيز آستین بالا زده‌ و اقدامات اجتماعی دارد. 
 
این شرکت در مناسبات اجتماعی و فرهنگی و سياسي استان نيز حضوری فعال داشته که نمونه آن تمجید و تجلیل معاون سیاسی امنیتی استانداری از عملکرد پتروشیمی پارس‌ در تبیین و شورآفرینی انتخابات اسفند ماه است. 
 
نمونه‌ هايی مختلفی از اقدامات اجتماعی شرکت در آرشیو سایت روابط‌عمومی پتروشیمی پارس و رسانه های محلی استان بازنشر شده است.
 
بدون‌ تردید شرکت پتروشیمی پارس از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و می تواند الگويي برای دیگر شرکت‌ها در حوزه‌ ارتباط با جامعه پیرامونی باشد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار مرتبط:
 
 
 
 
 
 
 

با حضور معاون استاندار بوشهر؛ برترین های رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات، معرفی و تقدیر شدند+اسامی

  آینه جم- رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ که به همت شرکت عملیات.

 
[کد خبر:AJ45581]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب