0000000000074681.jpg

 

 

آینه جم: در حالی روز کارگر را با هیاهو و جنجال بسیار زیاد حمایت از قشر خدوم، زحمتکش و فداکار کارگر پشت سر گذاشتیم که خبرهای متعدد حکایت از آن دارد که در برخی از پتروشیمی‌های زیر مجموعه پتروفرهنگ با کارگران قراردادهای سه‌ماهه امضا می‌شود!
کارگران که سرمایه اصلی کشور به‌شمار می‌روند و چند روز پیش نیز در دیدار رهبر انقلاب با گروهی از این قشر زحمتکش توصیه‌های جدی به مسوولان برای حمایت از آن‌ها شد، متاسفانه به‌شدت تحت فشار بوده و در برخی موارد استثمار می‌شوند. یکی از مجموعه‌هایی که در طول چند سال گذشته همواره کارگران در آنجا دچار مشکلات عدیده‌ای شده و کسی هم نیست به داد آن‌ها برسد، هلدینگ پتروفرهنگ و زیر مجموعه‌های آن در منطقه ویژه پارس جنوبی است.
در حالی که کارگر باید امنیت شغلی داشته باشد و مورد حمایت شدید قرار بگیرد تا انگیزه کاری بالایی به‌دست بیارود، اما این موضوع توسط برخی از مدیران و مسوولان خصولتی نایدیده گرفته‌شده و شاهد آن هستیم که متاسفانه به آن‌ها قراردادهای سه‌ماهه تحمیل می‌شود و آن‌ها نیز جرات حرف زدن ندارند. 
شب گذشته در همین رابطه با رئیس هیات‌مدیره پتروفرهنگ گفت‌وگویی تلفنی داشتیم و او مدعی دروغ بودن این خبر شد و گفت: «تا جایی که من پرسیده‌ام فقط یک تا دو نفر قرارداد دوماهه یا سه‌ماهه دارند که آن‌هم به‌دلیل برخی مشکلات اداری است!!» سرهنگ زارع‌پور در حالی چنین ادعایی کرد که مستندات این رسانه چیز دیگری می‌گوید!
 
 
* بامداد جنوب
[کد خبر:AJ45580]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب