000000101000010006.jpg

 

 

به گزارش آینه جم؛ جواد زارع پور مدیرعامل هلدینگ پترو فرهنگ در جمع کارگران به مناسبت روز کارگر در عسلویه  گفت : ارزیابی مدیران باید توسط کارگران صورت گیرد.
صحبت کلیشه ای آن هم با کت و شلوار اتو کرده در جمع کارگران فقط مصرف روز کارگر آن هم برای مدیران صف اولی داشت چون کمی آن طرف تر اتفاق دیگری افتاد و خبری از وعده صادق این مدیر عامل نبود.
با حکم مهرداد مظفری مدیر عامل پتروشیمی کیمیای پارس خاور میانه محمد حسین اسفندیاری نیروی غیربومی جایگزین یکی از متخصص ترین جوانان استان بوشهری یعنی عبدالرحیم وزانی به عنوان رییس واحد تعمیرات این شرکت شد.
وزانی که چندی قبل موفق شده بود سنگین ترین تعمیرات اساسی  این شرکت را در کم ترین زمان ممکن به سرانجام برساند و نتیجه آن تولید حداکثری چند ماهه و بدون وقفه بود که بارها مدیر عامل وسایر مدیران بالادستی با این ادعا باد در کت خود می انداختند.
حذف عبدالرحیم وزانی و جایگزین کردن یک غیر بومی که چند ماه قبل به خاطر ناکارآمدی حذف شده بود دوباره با حکم مهرداد مظفری بر سرکار آورده شده  نشان دهنده یک مدعاست آن هم عناد هماهنگی مدیران پتروفرهنگ با رهبری زارع پور بر سر نابودی متخصصین بومی استان بوشهر است که حتی به قرار دادهای دو ماهه و سه ماهه رسیده است.
حذف متخصصین بومی صنعت استان بوشهر در صورتی اتفاق می افتد که خلاف گفتمان رییس جمهور مبنی بر حضور نیروهای متخصص بومی در هیات مدیره هاست اما تدبیر جواد زارع پور در پترو فرهنگ خلاف این را می گوید از حذف متخصصان بومی تا بستن قرار دادهای دو و سه ماهه که با درایت مظفری ها در پتروفرهنگ اتفاق می افتد.
در سایه سکوت مسئولان استان بوشهر نمایندگان این استان و مقامات محلی چگونه باید خالی شدن سفره های کارگران را  نظاره کرد؟
جناب زارع پور قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟؟؟.نظارت کردن کارگران بر مدیران را یا پرپر شدن متخصصان بومی به دست مدیران تحت سلطه جنابعالی در بزرگ‌ترین قطب تولید انرژی کشور را؟؟؟؟؟

00000000010006bat.jpg

[کد خبر:AJ45559]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب