IMG-20240430-WA0031.jpg

 

آینه جم- پتروشیمی جم در روز سوم نمایشگاه IRAN Expo 2024 میزبان مدیران عامل صندوق بازنشستگی و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بود.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در روز سوم نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از غرفه پتروشیمی جم در نمایشگاه Expo 2024 با محمدهاشم نجفی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم و رضا گنجی، مدیرعامل شرکت جم‌پیلن دیدار و گفتگو داشتند.
در این بازدید مهدی مسکنی و علیرضا زمان‌پور در بازدید از غرفه پتروشیمی جم با محمدهاشم نجفی، مدیرعامل پتروشیمی جم و رضا گنجی، مدیرعامل شرکت جم‌پیلن دیدار و گفتگو داشتند.
همچنین در ادامه ملاقات‌های روزهای گذشته، تیم فروش و بازاریابی، متخصصان فنی و فرآیند، کارشناسان تدارکات و بازرگانی پتروشیمی جم، فعالتر از همیشه با هدف معرفی برند پتروشیمی جم در این نمایشگاه و تبیین ظرفیت‌ها و ارائه توانمندی‌های شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه IRAN EXPO 2024 در راستای تعامل دوجانبه و رفع موانع و مشکلات با تولیدکنندگان و خریداران داخلی و خارجی دیدار و مذاکره کردند.
گفتنی است: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با میزبانی بیش از ۲۰۰۰ شخصیت فعال و اثرگذار اقتصادی، تجار و مقامات رسمی از حدود ۱۰۰ کشور، توانمندی و آخرین دستاوردهای خود را به منظور کسب بازارهای تجاری به نمایش گذاشته است.
[کد خبر:AJ45558]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب