آینه جم:سلمان بن عبدالعزیز ساعاتی قبل از رخ دادن فاجعه روز عید قربان، به قصر خود که مشرف به صحرای منا است رفت و از نزدیک مدیریت برگزاری حج را نظارت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش آینه جم: پادشاه عربستان با حضور در قصر خود در مکه که مشرف به صحرای مناست، به تماشای حاجیان پرداخت و از نزدیک مدیریت برگزاری مراسم عظیم حج را نظارت کرد.

سلمان بن عبدالعزیز هنگام تماشای بیش از یک و نیم میلیون نفر از مسلمانان سراسر جهان در صحرای منا، دستورات ویژه ای را درباره میزبانی صحیح و شایسته از آنها صادر کرد.

رسانه های رسمی سعودی صبح امروز تصاویر حضور سلمان بن عبدالعزیز در منا و مدیریت او را به عنوان خبر نخست خود منتشر کردند، اما چند ساعت بعد ناچار شدند خبر بی نظمی در منا و جان باختن صدها نفر از حجاج در اثر ازدحام جمعیت را به عنوان خبر نخست منتشر کنند.

 حضور پادشاه عربستان در منا

"ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی و خادم حرمین شریفین به محض رسیدن به قصر خود در صحرای منا، از نزدیک در جریان میزبانی از حجاج و خدماتی که به آنها ارائه می شود، قرار گرفت. محمد بن نایف، ولیعهد و تعدادی از مقامات از جمله رئیس کمیته عالی حج نیز در کنار پادشاه بودند. خبرگزاری رسمی سعودی گزارش داد که پادشاه دستور دادند امکانات راحتی حجاج فراهم شود و از یمنی ها هم پذیرایی شود."

 حضور پادشاه عربستان در منا

حضور پادشاه عربستان در منا

 حضور پادشاه عربستان در منا

حضور پادشاه عربستان در منا

 حضور پادشاه عربستان در منا

شبکه خبر

 

[کد خبر:AJ8401]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب