آینه جم:هر چند اسامی افراد معرفی شده به وزارت کشور برای تصدی پست های فرمانداری های استان برای این پایگاه خبری تحلیلی مسجل شده است اما به دلیل پاره ای از ملاحظات تا صدور احکام و ابلاغ رسمی از منابع ذی صلاح ، از درج نام افراد ممانعت به عمل می آوریم تا شائبه ای در این زمینه ایجاد نشود.

به گزارش آینه جم ، در حالی که با تغییرات گسترده در بدنه استانداری و تغییر مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی موج اول تغییرات مدیریتی در استان بوشهر آغاز گردید و موج دوم آن نیز با ادامه تغییرات در بخش مدیران کل حوزه ستادی استانداری ادامه یافت خبر می رسد که موج سوم این تغییرات نیز در راه است.

بر اساس این گزارش در سومین موج تغییرات ، استان بوشهر تا پیش از نوروز امسال نه فرماندار جدید را به خود می بیند که با معرفی آنها به وزارت کشور و انجام مصاحبه های تخصصی به زودی احکام آنها توسط وزیر کشور به امضاء می رسد .

هر چند اسامی افراد معرفی شده به وزارت کشور برای تصدی پست های فرمانداری های استان برای این پایگاه خبری تحلیلی مسجل شده است اما به دلیل پاره ای از ملاحظات تا صدور احکام و ابلاغ رسمی از منابع ذی صلاح ، از درج نام کامل افراد ممانعت به عمل می آوریم تا شائبه ای در این زمینه ایجاد نشود.

در موج چهارم تغییرات که شامل بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی می باشد به نظر می رسد تا پایان امسال اتفاق خاصی رخ نمی دهد و به  اوائل سال آینده کشیده می شود/سوک

[کد خبر:AJ3746]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب