آینه جم،همزمان با میلاد امام حسن (ع)؛خطبه عقد ۶۰زوج جمی خوانده شد

 

 

به گزارش آینه جم ؛همزمان با شب میلاد سراسر سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی «ع» خطبه عقد ۶۰ زوج جوان بسیجی روستاهای کوری حیاتی و آبگرمک از شهرستان جم در مسجد امیرالمومنین روستای آبگرمک قرائت شد .

 

فرمانده پایگاه  مقاومت قاسم ابن الحسن روستای آبگرمک ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام دوم شیعیان جهان گفت: مراسم معنوی عقد ۶۰ زوج جوان بسیجی با استعانت و الگو گرفتن از ائمه اطهار « ع»‌ و با همکاری کانون فرهنگی مسجد امیر المومنین ،‌دهیاری و شورای اسلامی آبگرمک در شب میلاد مسعود آن امام همام برگزار گردید .

 

 

 

وی افزود در این مراسم باشکوه که آغازش همراه با  نماز جماعت مغرب و عشاء‌ کلید خورد ،‌ ۶۰ زوج جوان و اهالی روستاهای کوری حیاتی و آبگرمک مهمان سفره افطاری شب میلاد امام مهربانی و رحمت بودند .

 

فرمانده پایگاه بسیج قاسم ابن الحسن آبگرمک اضافه نمود ،‌در این مراسم یکی از روحانیون برجسته شهرستان و کارشناس مسائل خانواده  نکات جذاب و پرمحتوایی جهت فرهنگ زندگی کردن ویژه زوج های جوان ارائه نمود .

 

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر مسابقات فرهنگی و پذیرایی از زوج های جوان و مدعوین ،‌یک سری مسابقات فرهنگی از طرف این پایگاه و ستاد برگزاری این مراسم برگزار و هدایای به رسم یادبود به زوج های جوان تقدیم شد .

 

گفتنی است یکی از زوج های جوان حاضر در این مراسم بعد از اتمام مراسم و با بدرقه روحانی و مردم راهی خانه بخت شدند /آوای جم

 

[کد خبر:AJ3652]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب