آینه جم،این کانکس که در تصاویر مشاهده می شود، مدرسه دانش، روستای موردی است،و دانش اموزان این روستا ،در این کانکس که موقعیت خطرناکی دارد، درس می خوانند. جای تعجب است که چرا این کانکس در این موقعیت خطرناک نصب شده است؟

 

 

img_5489.jpgimg_5481.jpgimg_5482.jpgimg_5483.jpgimg_5485.jpgimg_5486.jpgimg_5487.jpgimg_5488.jpgimg_5489.jpg منبع /ریز نیوز

 


 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم جوابیه ای را به شرح زير ارسال نموده است:

احتراماً به منظور شفاف سازي و تنوير افكار عمومي توضيحاتي در پاسخ به انتشار خبر با عنوان "خطر بیخ گوش دانش آموزان روستای موردی جم" به استحضار مي رساند:

از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش مکلف است بستر مناسب جهت کسب علم و معرفت در سرتاسر میهن پهناور ایران اسلامی فراهم نماید بر خود فرض دانستیم جهت رفاه حال مردم این دیار و دانش آموزان عزیز آن منطقه یک عدد کانکس به روستای موردی انتقال داده شود که به دلیل صعب العبور بودن آن منطقه آموزش و پرورش متحمل پرداخت هزینه هایی بسیار زیاد گردید. همچنین با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته توسط این مدیریت و حسن نیت فرماندار سابق شهرستان، آب و برق نیز به آن منطقه انتقال داده شد.
از آن جائیکه جهت فراهم نمودن امکانات لازم، اینجانب شخصا به اتفاق فرماندار محترم در آن منطقه حضور یافتیم و مکانی مناسب در پائین تپه جهت نصب کانکس در نظر گرفته و زیر سازی شد اما به دلیل مخالفت اهالی محترم  روستای موردی و با توجیه اینکه از قدیم الایام تمام خانواده ها در بالای تپه زندگی کرده اند و هرگزحاضر نیستند که مدرسه آنان در پائین تپه قرار گیرد، ناگزیر به نصب کانکس در بالای تپه شدیم. جالب اینکه اهالی محترم روستای مذکور در امر زیر سازی و نصب کانکس بیشترین همکاری داشته و از اینکه پس از سال های متمادی مدرسه ای در قالب کانکس جهت فرزندان آنان احداث گردیده رضایت کامل داشتند.

ضمناً آمار دانش آموزی مدرسه دانش موردی 5 نفر می باشد. 
اسكندري-  مدير آموزش و پرورش شهرستان جم

 

[کد خبر:AJ3639]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب