آینه جم  – باتوجه به اینکه کسانی که از سال ۸۸ به بعد در آموزش و پرورش استخدام شده اند مشمول رتبه بندی مشاغل معلمان قرار نمی گیرند و برطبق این قانون نیز مبلغی بیش از ۱۳۰ هزار تومان نیز باید نیز کسر شود ، شده اند از اینجا مانده و از همه جا رانده . آیا رواست، معلمینی که به حق سطح در آمد آنان پایین بوده وحتی مجبورند برای گذران زندگی به مشاغل دوم و سوم روی آورند و با این اوضاع نابسامان اقتصادی دست خوش تغییرات حقوقی شود.این حکایت بخشنامه هایست که  کام فرهنگیان را تلخ می کند…

تیغ دولبه

به گزارش پایگاه خبری آینه جم، در مورخه ۱۴ مهرماه رایی بر روی خروجی سایت دیوان عدالت اداری رفت و طبق آن براساس شکایت دیوان محاسبات کشوربا موضوع ابطال بخشنامه مبنی بر تطبیق احکام کارگزینی کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری که بعداز ۱۳۸۸/۱/۱استخدام شده یا می شوند با احکام کارگزینی کارمند نظیر که در اسفند ماه ۱۳۸۷استخدام شده اند، براساس این رای مقررشد تمام حقوق کارمندان مشمول بند تفاوت و تطبیق دولت استخدام شده از سال۸۸ باز گردادنده شود.

اطلاعات کامل صدور رای را با کلیک بر روی تصویر مشاهده نمایید.

872

قصد نداریم به نحوه تصویب قوانین بپردازیم که خود مطلب دیگرمی طلبد، اما چیزی که مهم است شکایت دیوان محاسابات و رای صادره ازسوی دیوان عدالت اداری است.

تمام کسانی که از سال ۱۳۸۸ استخدام شدند در فیش حقوقی آنها بندی به نام تفاوت تطبیق و جود دارد و ۱۳۰ هزار تومان به آنان پرداخت می شده است و حالا با این شکایت و رای صادره و طبق ابلاغ به تمام دستگاه ها این مبلغ تا به امروز باید به دولت عودت داده شود.

و البته طبق رای دیگر در ۱۱ شهریور ماه (ابطال بخشنامه های شماره ۶۳۳۵/۱۱۰/دم-۲۲/۱۲/۱۳۹۱ و ۶۳۹۲/۱۱۰/دم-۲۷/۱۲/۱۳۹۱ معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و بخشنامه شماره ۴۴۳/۲ب-۲۱/۱/۱۳۹۲ دبیر هیأت عالی گزینش) تمام کسانی که در حوزه حراست و کارشناسان گزینش از سال ۹۲ به بعد عنوانی را به نام سختی کار در فیش حقوقی دارند نیز براساس قانون این سختی کار به آنان تعلق نمی گرفته وبرطبق شکایت معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور و رای دیوان عدالت اداری و نامه به دستگاه ها تمام افراد مشمول این قانون از سال ۹۲ مبالغ دریافتی باید مسترد شود.

اطلاعات کامل صدور رای را با کلیک بر روی تصویر مشاهده نمایید.

727

حال باتوجه به اینکه کسانی که از سال ۸۸ به بعد در آموزش و پرورش استخدام شده اند مشمول رتبه بندی مشاغل معلمان قرار نمی گیرند و برطبق این قانون نیز مبلغی بیش از ۱۳۰ هزار تومان نیز باید از آنان کسر شود ، شده اند از اینجا مانده و از همه جا رانده .

باید گفت، معلمین و کارمندانی که که زندگی خود را با حقوقشان تنظیم می کنند و حداقل بیش از ۴ سال این مبلغ را دریافت کردند چرا باید چوب تنظیم غلط بخشنامه های مسئولین را بخورند.

آیا رواست، معلمینی که به حق سطح در آمد آنان پایین بوده وحتی مجبورند برای گذران زندگی به مشاغل دوم و سوم روی آورند و با این اوضاع نابسامان اقتصادی دست خوش تغییرات حقوقی شود.کلاس بیست

[کد خبر:AJ9991]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب