آینه جم:- حواشی ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد. نامزدهایی با شعارهای انتخاباتی عجیب و غریب همچنان در صف ثبت نام هستند.

به گزارش آینه جم: موسی میرمرادی که خود را عضو نخبگان ایران با چندین مقاله علمی و دارای سابقه مدیریت ارشد در کشور معرفی می کرد، گفت: اصناف از من خواستند بیایم. انشالله دست دردست هم می دهیم تا جایگاه ایران در جامعه بین المللی را بالا ببریم و آسایش را به همه مردم ایران هدیه دهیم.

«دولتی کوچک و چابک با 12 وزیر» از جمله شعارهای انتخاباتی او بود و امیدوار بود که مشکلات را بتواند در مدتی کوتاه حل کند.

میرمرادی از همه کاندیداها دعوت کرد که به تیم او بپیوندد تا هر کس از بیرون ایران را می بینید قبطه بخورد!

ئئ

محمد قیصری 52 ساله با مدرک فوق دیپلم ادبیات، هم با شعار «وعده رسیدگی به فقرا و مبارزه با باندها» برای ثبت نام در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات آمده بود.

او رقیب جدی اش را رئیسی خواند و پیش بینی کرد که مشارکت مردم بالای 50 در صد باشد. قیصری که می گفت «کابینه ام را نچیده ام»،  رنگ انتخاباتی اش را هم سبز عنوان کرد.

..

پسر 17 ساله ای با نام محمدکاوه تاجیک هم برای ثبت نام آمده بود و در جمع خبرنگاران گفت: هدفم برای ثبت نام در انتخابات سرکارگذاشتن خودم و خبرنگاران نیست. آمده‌ام برای استقرار مدیریت جهادی و عدالت اجتماعی و می خواهم این پیام را بدهم که متولدین دهه 70، 80 و 90 پایبند به انقلاب هستند.

او که ارزیابی‌ای از میزان آرا و رقبایش نداشت، در اظهارنظرهای پراکنده ای گفت: برجام فاجعه بود. مشکل سوئیفت حل نشدنی است. به ترامپ کاری ندارم!

...

مرد دیگر هم که برای ثبت نام به ستاد انتخابات آمده بود، می‌گفت: باید کشت خشخاش در ایران آزاد شود.

لل

[کد خبر:AJ21201]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب