به گزارش آینه جم:برای اولین بار و به همت امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان پارسیان استان هرمزگان جشن ازدواج آسان 50 زوج دانش آموز امروز در سالن تندگویان این شهرستان برگزار شد.

مراسم ازدواج دانش آموزی

برای نخستین بار در 27 بهمن گذشته، مراسم ازدواج دانش آموزی برگزار شد.

 برای اولین بار و به همت امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان پارسیان استان هرمزگان جشن ازدواج آسان 50 زوج دانش آموز امروز در سالن تندگویان این شهرستان برگزار شد.

ازدواج قبل از رسیدن به سن قانونی!

دبیر کمیته ازدواج امور بانوان شهرستان پارسیان در خصوص هدف از برگزاری این جشن گفت: این امر برای اولین بار در سطح شهرستان با هدف تسهیل امر ازدواج  مطابق با آداب و فرهنگ  ایرانی اسلامی اجرا شد .
 
آذر خسروانی افزود: این گونه اقدامات و جلسات می تواند آثار  فراوانی در ترویج ازدواج  آسان و اسلامی، تحکیم بنیان خانواده  و نیز پرهیز از اسراف بدنبال داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: تمامی 50 زوجی که امروز در در این جشن شرکت داشتند از مدارس متوسطه دوم شهرستان بوده که به همراه خانواده های خود به این جشن دعوت شدند.
 
دبیر کمیته ازدواج امور بانوان شهرستان ادامه داد: همه ی ادارات دولتی سطح شهرستان در اجرای این امر خداپسندانه نقش به سزایی داشته و در تهیه هدایا همکاری و مساعدت کردند که جا دارد از همه مسئولین ذیربط صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .
 
 شهرستان پارسیان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان واقع در غرب بندرعباس است .
 
عصر ایران

[کد خبر:AJ13518]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب