آینه جم:دلایل اصلی خیانت برخی از زنان یا مردان به همسران خود چیست؟

به گزارش آینه جم:، حمید ایروانی متخصص خوشنام و موفق خانواده، در اینستاگرام گروهش یعنی درس زندگی و در توضیح تصویر زیر به علل اصلی بی وفایی و خیانت زن یا مرد به همسر خود اشاره کرده است. او در این مورد نوشته است:
همانگونه كه جناب مهدي آريافر متخصص بهبود روابط همسران در مصاحبه خود با سايت تابناك اشاره فرمودند، تجربه من و همكارانم در مراجعاتي كه به دپارتمان خانواده درس زندگی مي شود، نشان مي دهد كه عوامل زير نقش بيشتري در بي وفايي و خیانت همسر ایفا مي كنند .


ترس درونی برای از دست دادن رابطه ، رفتارهای عصبی و توهین آمیز همسر، عدم ارضای عاطفی، بی توجهی به ارزشهای یکدیگر، عدم ارضای جنسی در روابط زناشويي، شک و تردید به همسر ، بدبینی و کنترل شدید طرف مقابل، تحمیل نظرات و عقاید به طرف مقابل ،فقدان برنامه ریزی مشخص در زندگی زناشویی ، فقدان مهارت های ارتباطی موثر که لازمه دستیابی به تفاهم و گفت و گویی موثر است ، بی توجهی به آراستگی و وضع ظاهری، نظافت و بهداشت شخصی ، جابجا شدن اولویت های زندگی بطوریکه یکی از طرفین گویی هنوز متوجه نشده که ازدواج کرده است و می بایست به همسر خود بیشتر از خانواده پدری اش توجه و محبت کند.


گفتنی است، حمید ایروانی عضو گروه مشهور مهارت های موفقیت فردی ، تحصیلی و شغلی درس زندگی است، گروهی که با دیدگاههای متفاوت و علمی خود نگرش مثبتی را در میان خانواده های ایرانی در مورد مشاورین خانواده و تحصیلی ایجاد کرده اند.

کارگاههای آموزشی حمید ایروانی در زمینه بهبود روابط ناشی از خیانت های همسران به شدت مورد توجه زوج های ایرانی و به ویژه زنان و مردان طبقات ثروتمند جامعه قرارگرفته است.

[کد خبر:AJ12663]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب