آینه جم:گزارش نهایی پرونده فساد در فوتبال امروز منتشر شد تا به نوعی قبل از انتخابات جدید تیر خلاصی به رئیس فعلی باشد.
به گزارش آینه جم:در گزارش امروز آنچه از فساد های ریز و درشت وجود دارد همه را در یک کفه ترازو و البته اتهام چینش اعضاء مجمع و انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس در کفه دیگر قرار دارد.
کفاشیان
از رشاء و ارتشاءدر این گزارش که بگذریم آقای رئیس باید یک فکری به حال انتخابات آینده بکند چرا که با این گزارش بعید می دانیم حتی بتواند در انتخابات حضور داشته باشد.
 
برخی مدیران و بازیکنان و مربیان و البته رسانه ها در این پرونده هم مثل گذشته نقش دارند اما اگر هایی که در رسیدن پرونده به قوه قضائیه وجود دارد این بار هم ته دلمان را خالی میکند که مبادا باز هم پرونده بایگانی شود آنهم سال های متمادی.
 
خوشبختانه در این گزارش می توان یک کلاس جرم شناسی برای کارآموزان رشته حقوق برگزار کرد چرا که انواع و اقسام جرم در این پرونده وجود دارد.
 
آقای رئیس،مدیران زیر دستی اش و مدیران باشگاه ها برخی شرکت ها ،بازیکنان و حتی باج خواهی بعضی از رسانه ها همه و همه در مظان اتهام قرار دارند و امیدواریم که این بار به سر انجام برسد و سره از ناسره جدا شود که در این وادی سبز که نه زرد فوتبال هر کس اصلح است و صادق بماند و هرکس به دنبال نابودی فوتبال یک کشور بزرگ فقط برای انتفاع شخصی است برود.
 
آنچه که در این پرونده مشخص است،کفاشیان و گروهش باید در دور بعدی احتمالا از همین رسانه ها انتخابات فدراسیون را دنبال کنند.
 
شاید مخالفان رئیس خداحافظی خنده دار رئیس را هم ببینند.
 باشگاه خبرنگاران
[کد خبر:AJ12345]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب