آینه جم:انتشار تصاویری از یک زن داعشی در جریان عملیات تروریستی پاریس، در اینترنت جنجال به پا کرد.

به گزارش آینه جم:به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، زنی که فرانسه پس از عملیات چهارشنبه گذشته در شمال پاریس، تصاویر او را به عنوان عضو انتحاری داعش معرفی کرده بود، فیلم جدیدی در اینترنت منتشر کرد.
 
پلیس و رسانه‌های فرانسه چهارشنبه گذشته با انتشار تصاویری مدعی شدند زنی به نام "حسناء بوالحسن" تبعه فرانسوی و مغربی الاصل، در جریان عملیاتی در شمال پاریس خودش را منفجر کرد. این در حالیست که چند روز پس از این ماجرا، زنی مغربی به نام "نبیله"، فیلمی را در رد تصاویر و ادعاهای پلیس و رسانه‌های فرانسه منتشر کرد.
 
"نبیله" از اهالی شهر "بنی ملال" در مغرب و مربی رانندگی است. وی در این فیلم تأکید کرد پس از دیدن تصاویر خصوصی خود در رسانه‌های فرانسه و انگلیس شوکه شده است.
 
پلیس و رسانه‌های فرانسه با انتشار عکسهای او، مدعی شدند که وی "حسناء بوالحسن" بوده و در جریان یورش پلیس به منطقه "سان دونی" در شمال پاریس خودش را منفجر کرده است. پس از آن، رسانه های فرانسه از او به عنوان نخستین زن انتحاری اروپا نام بردند.
 
وی درباره چگونگی انتشار عکسهایش گفت: دوست سابقش به دلیل خصومت این کار را انجام داده است و عکسهای خصوصی او را به رسانه‌های فرانسه فروخت.
 
 
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
 
 
 
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
[کد خبر:AJ10115]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب