000000000000000001fxgg.jpeg

 

آینه جم-پتروشیمی جم در بیست و هشتمین نمایشگاه تجاری Plastpol 2024 از "21 تا 24 می" برابر با 01 تا 04 خرداد 1403همگام با شرکت‌های تابعه حضور می‌یابد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ پلاست‌پل یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی شناخته شده در صنعت پردازش پلاستیک و لاستیک است که هر ساله در مرکز نمایشگاه و کنگره تارگی کیلچه در لهستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در لهستان و شرق اروپا، توانسته است شرکت‌های پیشرو در زمینه پردازش پلاستیک را جذب کند.

پتروشیمی جم و شرکت‌های زیرمجموعه با هدف تعامل موثر و ورود به بازارهای جدید در این حوزه همراه با پتروشیمی‌های امیرکبیر، مارون، شازند و آریا ساسول و دیگر شرکت‌های برجسته جهانی در این رویداد بزرگ به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است شرکت پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت ۱۰۷ متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه پلاست‌پل لهستان و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان حضور پر قدرت خود را در جوامع بین‌المللی به عرصه نمایش خواهد گذاشت.

شایان ذکر است شرکت‌های صنعتی، PLASTPOL را مکانی برای ملاقات با مشتریان مهم، رونق بازارهای جدید و ایجاد ارتباطات تجاری می‌دانند. در این نمایشگاه مواد خام و مواد اولیه برای فرآوری، مانند گرانول‌ها و مواد بازیافتی، و پیشنهادات حمل و نقل به نمایش عمومی دوستداران و علاقمندان این حوزه گذاشته می‌شوند.

لازم به ذکر است نمایشگاه تجاری PLASTPOL در بیست و هفتمین دوره برگزاری میزبان بیش از 600 شرکت از 29 کشور جهان و 15000 بازدیدکننده بود

[کد خبر:AJ45829]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب