00000000010WA0032.jpg

آینه جم- نشست فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان عسلویه و به میزبانی پایگاه مقاومت امام حسین (ع) شرکت پتروشیمی جم برگزار شد.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم، دکتر نجفی در ابتدای نشست با اشاره ای به پاسخ شکوهمندانه سپاه اسلام به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گفت: تحقق وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی وعده ای بود که ذیل تفکر بسیج شاهد تحققش بودیم.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شرکت پتروشیمی جم در کنار توجه جدی به امر تولید، فروش و ارزآوری برای ایران اسلامی در مقطع حساس کنونی، اهتمام ویژه ای برای امید آفرینی و جاری سازی روحیه بسیجی در بین بدنه مدیریتی ، کارگری و کارمندی خود داشته تا جایی که نمود عینی آن را در انتخابات سرنوشت ساز سال گذشته شاهد بودیم.
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم افزود: به موازات مشارکت های مدنی پرشور، شرکت پتروشیمی جم از مبحث تولید نیز غافل نبوده تا جاییکه علی رغم انجام تعمیرات اساسی، اما با همت جهادی و تلاش ویژه کارکنان، موفق به افزایش ۱۹ هزارتنی متوسط تولید مجتمع نسبت به سال ۱۴۰۱ شدیم که بدون شک سندی بر موفقیت مجموعه در جاری سازی فرهنگ تلاش عزت مندانه و ایثار شرافت مندانه در بدنه خود است.
در این نشست، سرهنگ اسماعیل تاجیک ضمن تبئین ابعاد مختلف دفاع مشروع ایران در برابر تجاوز رژیم غیرمشروع صهیونیستی، شرکت پتروشیمی جم را نمادی از تبلور تفکر بسیجی و در خط مقدم تولید توصیف کرد و گفت: برنامه محور بودن پایگاه های مقاومت شرکت های فعال در این منطقه نقطه اطمینانی برای این مجموعه ها در نیل به هدف گذاری هاست.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، پایگاه مقاومت امام حسین (ع) را سرآمد برنامه محوری در بین هم سطحان خود توصیف کرد و اذعان داشت: برنامه محور بودن و اهتمام به تحقق برنامه ها از خصوصیات بارز پایگاه مقاومت امام حسین (ع) بوده و از این حیث می توان آن را نسبت به دیگر پایگاه های هم سطح منطقه تمیز داد.
ایشان در فراز پایانی سخنان خود بیان داشت: مشارکت های مدنی کارکنان شرکت های پتروشیمی در سال گذشته بیانگر عملکرد مثبت پایگاه های مقاومت بوده بر این اساس انتظار می رود پایگاه ها نیم نگاهی به انتخابات مشروعیت زای پیش رو آینده داشته و برای رشد مشارکت، برنامه ریزی منسجم داشته باشند.
در پایان این نشست حجت الاسلام رضا نوروزی؛ فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین (ع) همراهی و همدلی مدیریت این شرکت را از مهمترین محرک های این پایگاه دانست و گفت: بدون شک مدیریت هر مجموعه ای می تواند تاثیری شگرف در ریل گذاری و نهادینه کردن فرهنگ همدلی و تلاش داشته باشد و از این منظر خدا را شاکریم که مدیریت جوان و دغدغه مند پتروشیمی جم بر اهمیت این دو مقوله واقف و تاکید دارند.
[کد خبر:AJ45408]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب