مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به برنامه‌ریزی برای اجرای این تفاهم‌نامه در سال جاری اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال پنج هزار نفر از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بر اساس این تفاهم‌نامه بهره‌مند شوند.
عبدالرسول کازرونی اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر کشوری نیازمند برخورداری از نیروی انسانی توانمند است که باید تلاش شود تا متقاضیان کار، آموزش‌های تخصصی مورد نیاز برای حضور در فضای کار را ببینند.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه مهارت‌آموزی در استان بوشهر صورت گرفته است و برنامه‌ریزی ما بر این است که آموزش‌ها متناسب با نیازهای اشتغال استان باشید.

کازرونی ادامه داد: بخش کشاورزی، صنایع و معادن، نفت و گاز و پتروشیمی، شیلات و بنادر و انرژی اتمی از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر هستند که برنامه‌های آموزشی مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان انرژی اتمی و سازمان فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری بیش از ۱۳ هزار نفر تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند که سالانه سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش می‌بینند و این طرح طی چهار سال اجرا می‌شود.

مهرنوشت: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به برنامه‌ریزی برای اجرای این تفاهم‌نامه در سال جاری اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال پنج هزار نفر از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بر اساس این تفاهم‌نامه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما ارائه آموزش‌های متناسب با کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان است که دوره‌های متنوع با رشته‌های مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

[کد خبر:AJ4444]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب