آینه جم؛ استاندار بوشهر گفت: با سه برابر شدن منابع دهیاریها و شهرداریهای این استان درسال جاری میزان اعتبار تخصیص یافته به این بخش از ۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش آینه جم ، احمد محمدی زاده روز جمعه به مناسبت ۱۵ مهرماه روز روستا در جمع دهیاران و بخشداران استان بوشهر افزود: این میزان افزایش اعتبار منابع دهیاریها و بخشداریها در راستای ایجاد عدالت در بین استانهای کشور و با هدف ایجاد تحولات چشمگیر اقتصادی و عمرانی در این استان است.
وی بیان کرد: امروز حرکت جمعی استان در شهرداریها، دهیاریها، بخشداریها و فرماندارها در حوزه روستا و عشایر ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی در روستاها است که با منابع مناسب و قابل توجه ریالی اختصاص یافته انتظار میرود این سیاست بدرستی اجرایی شود.
محمدی زاده ادامه داد: امروز روستاهای استان بوشهر از زیرساختهای کافی و لازم برای کارآفرینی برخوردار هستند اما آن چیزی که باعث میشود روستائیان به سمت شهرها مهاجرت کنند نبود اشتغال پایدار در روستاها است که باید با ایجاد اشتغال پایدار مانع از مهاجرت روستائیان به شهرها شد.
استاندار بوشهر گفت: با سه برابر شدن منابع دهیاریها و شهرداریهای این استان درسال جاری میزان اعتبار تخصیص یافته به این بخش از ۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز جمعه به مناسبت ۱۵ مهرماه روز روستا در جمع دهیاران و بخشداران استان بوشهر افزود: این میزان افزایش اعتبار منابع دهیاریها و بخشداریها در راستای ایجاد عدالت در بین استانهای کشور و با هدف ایجاد تحولات چشمگیر اقتصادی و عمرانی در این استان است.
وی بیان کرد: امروز حرکت جمعی استان در شهرداریها، دهیاریها، بخشداریها و فرماندارها در حوزه روستا و عشایر ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی در روستاها است که با منابع مناسب و قابل توجه ریالی اختصاص یافته انتظار میرود این سیاست بدرستی اجرایی شود.
محمدی زاده ادامه داد: امروز روستاهای استان بوشهر از زیرساختهای کافی و لازم برای کارآفرینی برخوردار هستند اما آن چیزی که باعث میشود روستائیان به سمت شهرها مهاجرت کنند نبود اشتغال پایدار در روستاها است که باید با ایجاد اشتغال پایدار مانع از مهاجرت روستائیان به شهرها شد.
[کد خبر:AJ40074]