تصادف مرگبار در گناوه/رانندگان در آتش سوختند

آینه جم؛  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گناوه گفت: بر اثر آتش سوزی دو دستگاه خودرو در محور گناوه به دیلم، رانندگان خودروها در آتش سوختند.

ولی سیفی ظهر روز چهارشنبه ۱۶ شهریور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) حادثه آتش سوزی دو دستگاه خودرو به مرکز آتش نشانی ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و اقدام به عملیات خاموش کردن حریق کردند.

وی بابیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو راننده در آتش سوزی جان باختند، افزود: خودرو سمند و ۴۰۵ به طور کامل در آتش سوختند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گناوه پایان عملیات را ساعت ۹:۳۵ دقیقه اعلام کرد.

[کد خبر:AJ39825]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب