به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، متن پیام، به شرح زیر است: 
به نام خداوند جان و خرد
اينجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ، سال روز شهادت «محمود صارمی» که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی جان خویش را نثار کرد، این روز را به همه ی خبرنگاران عزیز تبریک می گویم.
شرکت پالایش گازفجرجم و در کل صنعت گازکشور، امروز در برهه ی حساسی از زمان خود قرار دارد و با وجود شرایط سخت تحریم،ذره ای از تلاش کارکنان این مجموعه کاسته نشده است و حتی خود را برای روزهای سخت تر نیز آماده میکند.
معتقدم آن گونه که مقام عالی وزارت در پیام خود تاکید داشته اند؛ در این شرایط حساس،مسئولیت خطیر آگاهی‌بخشی و انعکاس زحمات صورت گرفته برای خبرنگاران دوچندان است و انشالله به همت و تلاش مضاعف این عزیزان امید را در جامعه تقویت خواهیم کرد.
بدون شک نقدهای مشفقانه خبرنگاران، اطلاع رسانی تخصصی و انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت پالایش گازفجرجم، همواره برای این مجموعه راهگشا و مایه افتخار خواهد بود.
بار دیگر این روز فرخنده را به تمامی تلاش گران عرصه رسانه و خبرنگار محترم شرکت پالایش گازفجرجم تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه الطاف ایزد منان پیروز و سربلند باشند.
عبدالصمد نجفی/مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم

پیام رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم به مناسبت روز خبرنگار

مهندس سيد مهدي احمدي طي پيامي روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران شهرستان جم تبريك گفت.متن پيام وي به شرح زير است:
"سوگندبه قلم وآنچه مي نويسد"
روز خبرنگار فرصتی است برای تقدیر از کسانی که در لباس خبرنگاری رسالت خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را بر عهده گرفته اند و به جامعه ما خدمت
مي كنند.
 خبرنگاری، حرفه ای سخت و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است.در شرایطی که امروز اطلاع رسانی از مسیر کانالهای مختلف ارتباطی و رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، حضور گسترده و روزافزون مخاطبان را به همراه داشته ، نقش خبرنگاران بسيار مهم وحياتي است .خوشبختانه شركت پالايش گازفجرجم نيز از ظرفيت رسانه ها در بخش هاي مختلف، جهت انعكاس فعاليت هاي همكاران  استقاده مي كند وتلاش خبرنگار خود و ديگر خبرنگاران شهرستان را همواره شايسته احترام وتقدير مي داند.
اینجانب 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم.
 
سيد مهدي احمدي
رئيس روابط عمومي
[کد خبر:AJ33494]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب