آینه جم: دکتر مهدی نوروزی سروستانی متخصص مغز و اعصاب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

پزشک بیمارستان دشتستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش آینه جم:، دکتر مهدی نوروزی سروستانی متخصص مغز و اعصاب بیش از یک دهه در بیمارستان‌های شهرستان دشتستان به مردم خدمت کرد.

در پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت درگذشت دکتر سروستانی آمده است: «کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و جامعه پزشکی، از بدو شیوع بیماری کرونا شجاعانه و ایثارگرانه، خطرات زیادی را به جان خریده و حماسه‌های جاوید خلق کرده‌اند که قطعاً این جانفشانی ها به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ثبت خواهد شد و تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند. امیدوارم مردم عزیز استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، قدردانی خود از کادر بهداشت و درمان را به منصه ظهور برسانند.»

ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی به مناسبت درگذشت دکتر مهدی نوروز سروستانی بیان کرد: دشتستان بزرگ بار دیگر شاهد عروج یکی از مدافعان و مجاهدان عرصه سلامت است. درگذشت پزشک متعهد دکتر مهدی نوروز سروستانی متخصص مغز و اعصاب که بخشی از عمر پر برکت خود را صرف خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان نمود همه ما را متالم و متأثر ساخت.

وی اضافه کرد: حاذقیت علمی، تعهد عملی و اخلاق نیکوی دکتر سروستانی بی شک در اذهان مردمان دشتستان بزرگ، نکو و مانا خواهد ماند.

رضای ادامه داد: به نوبه خود درگذشت این پزشک فرهیخته و متعهد را به جامعه سلامت دشتستان بزرگ و استان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. امید داریم که بواسطه مجاهدت‌هایشان در عرصه خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین با اولیا الله محشور شوند./مهر

[کد خبر:AJ33234]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب