"به نام خداوند بخشنده و مهربان"
مردم نجيب، دانا و بزرگ بخش سيراف وشهرستان های كنگان، دير، جم ،عسلویه

سلام عليكم؛ ضمن قدردانی از همه عزيزان همراه، متوليان امر و مسئولان كريمی كه اينجانب را ديدند و شايسته پنداشتن ام. و همچنين دعوت از همه مردم به ويژه جوانان و نخستين رای اولی ها به حضور پای صندوق های رای، به عنوان يك جوان انقلابی صراحتا محضر همه عزيزان اعلام مي دارم كه بر اساس يك تكليف انقلابی به عرصه انتخابات قدم نهادم و در ابتدای ورود به اين عرصه هرگز فكر نمی كردم كه به اين متن و اين زمان خلاصه شود؛ لكن باور بفرماييد كه باز هم بر اساس همان تكليف انقلابی، تصميم به انصراف گرفته شد.


عزيزان!
برای اينكه اعلاميه انصراف حقير برايتان ملموس تر شود با يك خاطره ای شروع ميكنم؛ جام جهانی ٩٨ بازی بين ايران و امريكا را قطعا خيلی ها به ياد دارند و خيلی ها هم بار ها فيلم آنرا ديده اند. گزارشگر آن بازی؛ آقای خيابانی گفت كه چنانچه هافبك وسط تيم؛ حميد استيلی حركت كند تيم جان می گيرد. اين اتفاق رخ داد و حميد متفاوت جنگيد و يا بهتر اين است كه گفته شود حميد خان استيلی انقلابی ظاهر شد. او گل زد، پاس داد و ايران امريكا را در بهت جهانيان شكست داد.
نقش مجلس و پارلمان در همه كشورهای جهان همان نقش هافبك وسط است. مجلس حركت كند، پويا و سالم باشد، حاكميت قوی می شود، حاكميت قوی شود كشور پيشرفت ميكند و ملت ها از هر حيث در امن و أمان اند. با اين تفاوت كه در كشور ما، مجلس علاوه بر نقش محوری برای حاكميت، بازوی راست رهبری هم است و نبايد فرصتی برای خميده شدن بازوانش داد.
از اين رو و بر اساس همين باور كه شرح آن تقديم شد، به جهت رسيدن به يك مجلس هرچه بيشتر انقلابی صلاح بر اين دانسته شد كه يكی شويم. در اينجا اين نكته قابل ذكر است كه مجلس انقلابی فراتر از طيف های سياسی است، مجلس انقلابی میتواند كه از همه احزاب باشد. مهم اين است كه نقش اش انقلابی باشد؛ موتور محركه حاكميت و بازوی راست رهبری باشد. اين همان فلسفه گام دوم انقلاب است. لهذا ضمن اين اعلاميه و اعلام انصراف از ادامه مسير انتخابات، و حمايت قاطع خود را از جناب آقای دکتر موسی احمدی اعلام می دارم و انقلابی ها و انقلابی پسندان را به اتحاد و همدلی دعوت می نمايم.
"به اميد اينده ای روشن"

محمد روشن
۹۸/۱۱/۲۶

[کد خبر:AJ31541]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب