«آینه جم»؛ به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه کتابی با سه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از ۸۸ ناشر در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش «آینه جم»؛ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در بندر بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وباید در این مسیر حرکت کنیم.

سردار علی رزمجو ضمن گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در عمر چهل ساله خود کارنامه‌ای درخشان در زمینه‌های مختلف دارد و در عرصه‌های خدمات‌گذاری عملکردی ارزنده و قابل قبول داشته است.

وی یکی از اولویت‌های اصلی بسیج را ارتقای سطح علمی بسیجیان دانست و اضافه کرد: ارتقای علم و مطالعه بسیجیان مسئله‌ای مهم است که در همین راستا نمایشگاه بزرگ کتاب با سه هزار و ۵۰۰ عنوان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بسیجی کتاب دوست و کتابخوان است و آمادگی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و به روز نگه داشتن علم خودش را دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است امیدواریم قشرهای مختلف مردم بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند از این نمایشگاه بهره‌مند شده و به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه السلام برپا شده است سه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از ۸۸ ناشر با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد عرضه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۲ آذر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با موضوعات دینی، معارف اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ادبیات، تاریخ، رمان، داستان، روانشناسی، اجتماعی، کودک و نوجوان، پزشکی، خانواده و کمک آموزشی است.

[کد خبر:AJ30245]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب