آینه جم :نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات پارس جم گفت: اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت‌وگاز در جنوب استان بوشهر هزینه شود.

به گزارش آینه جم؛ سکینه الماسی یکشنبه‌شب در جمع هواداران پارس جنوبی جم اظهار داشت: حضور در جمع هواداران پارس جنوبی جم و پاسخگویی را افتخاری برای خود می دانم و قطعا پاسخگوی عملکرد خود در حوزه ورزش هستم.

2121230.jpg

 

وی ادامه داد: متاسفانه در سالیان گذشته، اعتبارات ورزشی به بهانه حضور نفت و گاز به هیئت ها به درستی پرداخت نمی شد اما امروز خوشحالم که اعتبارات خوبی را از وزارت ورزش و جوانان اخذ و به هیئت های ورزشی و تیم ها کمک کردیم.

الماسی با اشاره به اینکه ۳۲ پروژه ورزشی در قالب تفاهم نامه نفت درچهار شهرستان جنوبی استان در حال اجراست اضافه کرد: طی این تفاهم نامه طی ۵ سال زیر ساخت های ورزشی جنوب استان به شرایط مطلوبی خواهد رسید.

وی بیان کرد: ۱۷۰ تیم ورزشی در شهرستان جم وجود دارد که از این تعداد ۲۸ تیم در سطح استانی و ملی فعال هستند و انتظار دارند از این تیم ها هم حمایت کنیم که این مهم را با جدیت در دستور کار قرار دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست هم اندیشی توسعه ورزش قهرمانی به خصوص تیم پارس جنوبی جم کار خوبی است اما لازم است متولیان اصلی تیم و مدیر عامل منطقه ویژه و باشگاه پارس جنوبی هم حاضر و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی ادامه داد: برای جذب اعتبار نیازمند اقدامات همدلانه و همه جانبه با مشارکت مردم، مسئولان و مدیران عامل منطقه ویژه و باشگاه پارس جنوبی هستیم تا با طی مسیرهای قانونی و فارغ از احساسات به نتایج مطلوب برسیم.

الماسی خاطرنشان کرد: هر جایی که مطالبه گری شده با تمام وجود همراهی کرده ام و انتظار دارم مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی هم در این زمینه تعامل و مطالبه گری داشته باشد نه اینکه دغدغه می را فقط در هواداران و مردم عزیز شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه امروز شرایط کشور برای تامین مالی سخت شده اما برای رفع نیازهای تیم هم التماس کرده ام و هم تذکر داده ام، اظهار داشت: برای تامین مالی تیم پارس جم با مدیران عامل پتروشیمی ها مذاکره کرده ام تا بتوان با بخشی از هزینه ها را تامین کرد.

الماسی گفت: وزیر نفت در پاسخ به پیگیری هایم می‌گوید مگر تو مدیر عاملی! انتظار دارم تلاش من با پیگیری جدی مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی و مدیر عامل منطقه ویژه همراه شود تا بتوان تداوم حضور در لیگ برتر را رقم زد.

وی بیان کرد: در هر بخشی که مطالبه گری شده با جدیت پیگیری کرده ام اما متاسفانه تا کنون فقط یکبار مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی اعلام نیاز کرد که با نشست در وزارت ورزش و جوانان موضوع حل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس افزود: یکی از رسالت های مهم مدیر عامل باشگاه اسپانسرینگ و تبلیغات است وگرنه پول گرفتن و مدیریت کردن کار ساده ای است. برای اسپانسرینگ با مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفتگو کردم و حاضر هستم هماهنگ کننده باشم اما متاسفانه اراده ای در مدیریت باشگاه برای این موضوع وجود ندارد!

وی اضافه کرد: بارها به مدیر عامل منطقه ویژه و باشگاه تاکید کرده ام تیم های پایه تقویت شود و از نیروهای توانمند بومی برای مدیریت و مربی گری استفاده شود تا از ظرفیت ورزشکاران بومی بیشتر استفاده شود.

الماسی اضافه کرد: تأسف آور است که در قطب صنعتی کشور تنها تیم امید بخش جنوب کشور برای ادامه مسیر با اما و اگر مواجه باشد. چه معنی دارد که خون دل خوردن و زجر کشیدن و التماس کردن برای تامین اعتبار برای هواداران و مسئولان محلی و استانی باشد اما عکس یادگاری را دیگران بگیرند!

وی بیان کرد: وقتی طبق قانون کمک های شرکت های نفت و گاز در حوزه مسئولیت های اجتماعی به حساب منطقه ویژه واریز می شود باید مدیر عامل منطقه ویژه امروز پاسخگوی عملکرد خود در جنوب استان باشد.

الماسی افزود: گاها شاهد هستیم که اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نه در جنوب استان که در جاهای دیگر هزینه می شود و وعده های داده شده برای احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم به شمال استان منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مدیر عامل منطقه ویژه اختلافی ندارم اما مردم و منافع آنان خط قرمز هستند و با هر مسئولی منافع مردم را نادیده بگیرد مقابله می کنم همانطور که برای تیم پارس جنوبی جم به رئیس جمهور و وزیر نفت هم تذکر داده ام.

الماسی گفت: از مهدی تارتار و کادر فنی خوب تیم و کادر مدیریتی از صمیم قلب تشکر می کنم و امیدوارم با دغدغه مندی مدیریت منطقه ویژه و باشگاه ، دغدغه اخلاق مدارترین هواداران کشور برطرف شود. قطعا برای تداوم حضور موفق تیم پارس جنوبی جم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

[کد خبر:AJ25865]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب