آینه جم: درمصاحبه ای که بوشهر آنلاین با دکترابوذرصالحی درمورد آتش سوزی جنگل بخش ریز داشتند ایشان عنوان نمودند:

موضوع از چه قرار است که بعضی از افراد این حادثه را اینقدر پررنگ کرده اند و الان بیش از 3روزاست که دائمابرروی آن مانور داده میشود

آیا درست که به بهانه آتش سوزی فرماندار وبخشدار که نماینده دولت در شهرستان و بخش ریز هستند را تخریب کنیم درست است که رویه دولت همیشه برمبنای انتقادپذیری بوده است ولی انتقاد با تشویش اذهان عمومی و ناکارآمد جلوه دادن نمایندگان دولت در شهرستان و بخش چیز متفاوتی است.

درنظر داشته باشیم که یک سریع از این حرکات بااغراض سیاسی دنبال میشود.بعضی از افراد که با فرمانداروبخشدار وقت اغراض سیاسی و.... دارند سعی نکنندخاطرعموم مردم شریف بخش وشهرستان رانسبت به نمایندگان دولت درشهرستان وبخش مکدر کنند بعضی از افراد که گرداننده این جریانات هستند کسانی دیگری راتحریک به نوشتن مطالبی که با واقعیت چندان منطبق نیست میکنند این افرادسعی دارندبا استفاده ازبعضی ازشبکه های اجتماعی وپررنگ کردن بعضی ازموضوعات خاص افکارعمومی رانسبت به نمایندگان دولت درشهرستان وبخش بدبین کنند ومسئولین امررا ناکارآمد نشان دهند. این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی میشود و خطرناک است .

مامنکراین نیستیم که کم وکاستی هایی نبوده است وحتما در حوادث اینچنینی کم وکاستی هایی هم وجود دارد ولی هیچ وقت مغرضانه نبوده و میتوان با تعامل تمام نواقصات وکاستی ها رابرطرف کرد.

ایشان در پایان ازفرماندار دلسوزومردمی و بخشدار پرتلاش بخش ریز و همه مردم عزیز وگرانقدر شهرستان جم و بخش ریز وجوانان فرهیخته بخش که همیشه همراه نظام ودولت بوده اند.اللخصوص از شهرداری و شورای محترم شهر ریز شهرداری و شورای محترم شهر انارستان ونیروگاه گازی ،پالایش گاز فجرجم وتمامی عواملی که در این آتش سوزی نهایت همکاری رابعمل آوردند قدردانی کرد.

[کد خبر:AJ24377]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب