آینه جم: خبر می رسد در پی حواشی پیش آمده در انتخابات شورای شهر بوشهر، هیات اجرایی پیشنهاد ابطال رای کیوان هاشم زاده نفر اول این انتخابات را داده است.

به گزارش «آینه جم»؛ براساس شنیده ها، هیات اجرایی به ریاست فرماندار بوشهر پیش از ظهر امروز (دوشنبه) همچنین برخی از صندوق هایی که آراء روح الله نصرتی در آن بیشتر بوده را ابطال اعلام و رتبه وی از سوم به ششم نزول کرد.

براین اساس، علی پولادی ریشهری نفر اول اعضای علی البدل وارد ترکیب شورای پنجم بوشهر می شود.

همچنین در تغییرات صورت گرفته، مهرزاد آسایش عضو فعلی شورای شهر بوشهر به رتبه سوم منتقل شد و با نصرتی جابجا گردید.

این خبر به صورت رسمی تایید نشده، ضمن اینکه تصمیم مذکور باید به تایید هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات بوشهر (شامل نمایندگان مجلس) برسد تا قطعیت یابد.

در صورت قطعی شدن این تغییرات، ترکیب 9 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل شورای شهر بوشهر به این شرح می شود:

تکمیلی/ واکنش هاشم زاده و نصرتی به تصمیم هیات اجرایی

بعد از ظهر دوشنبه و ساعتی پس از رسانه ای شدن پیشنهاد هیات اجرایی برای ابطال تمام آراء کیوان هاشم زاده و بخشی از آرا روح الله تصرنی، این دو منتخب واکنش نشان دادند.

هاشم زاده در پشتی اینستاگرامی نوشته: «من هزينه حمام رفتن بعضي ها را دارم مي دهم» و «با قانون از آراء مردم و طرفدارانم دفاع می کنم»

همچنین در فضای مجازی پیامی منسوب به روح الله نصرتی دیگر منتخبی که پیشنهاد ابطال برخی از آراء وی مطرح شده، منتشر گردیده که گزیده آن را می خوانید:

  • از ابتداى حضور رسمى در انتخابات شوراى اسلامى شهر بوشهر سعى كردم با دورى از حواشى و ليست ها و جناح هاى سياسى، تنها و تنها، رأى و اعتماد مردم شهرم را ملاك عضويت در پارلمان شهرى قرار دهم و در برابر همه ناجوانمردى ها و بداخلاقى هاى انتخاباتى كه تا شب و روز ٢٩ ارديبهشت ماه، عليه اينجانب صورت گرفت، سكوت نمايم تا مبادا مسبب ايجاد تشنج و خلل احتمالى در روند انتخابات شوم.
  • اما اين بار كه پاى رأى مردم بوشهر به اينجانب - كه به گفته مقام معظم رهبرى، حق الناس محسوب مى شود - در ميان است، تمام قد ايستاده و از آراى مردم صيانت خواهم كرد.
  • هيأت اجرايى انتخابات بوشهر، بايد مستندات خود را در خصوص پيشنهاد ابطال برخى از صندوق هاى رأى اينحانب اعلام نمايد و در صورت نداشتن مستندات، بايد از مردم بوشهر عذرخواهى كند.
  • اينجانب به هواداران و موكلان خود، اطمينان مى دهم كه قانونمدارى را سرلوحه كار خويش قرار داده و از طريق قانون، پيگير صيانت از تك تك آراى شما عزيزان باشم.
  • خلیج فارس
[کد خبر:AJ21834]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب