آینه جم:رئیس ستاد «قالیباف» در استان بوشهر گفت: ستادهای انتخاباتی حامیان «قالیباف» در تمام شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح شده است.

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار آینه جم از افتتاح ستاد انتخاباتی حامیان «قالیباف» در تمام شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ستادها در هر شهرستان شامل جامعه مهندسین، بانوان، روحانیت، اقشار و فرهنگیان است که راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اکنون در ۱۰ شهرستان، ۲۵ بخش و روستاهای بزرگ استان ستاد حامیان قالیباف راه‌اندازی  و با استقبال خوبی روبرو است.

رئیس ستاد قالیباف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتخاب دکتر قالیباف به‌دلیل این است که ایشان از اقتدار و شجاعت لازم برخوردار هستند و در گذشته شاهد آن بودیم که توانسته به وعده‌های خود عمل کند و به آنها جامع عمل بپوشاند.

حیدری بیان کرد: استان ما با توجه به اینکه استان مرزی است و بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد، از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه برخوردار است که در اهداف دکتر قالیباف برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای توسعه استان‌های ساحلی و مرزی دیده شده است.

وی گفت: اشتغال یکی دیگر از وعده‌های انتخاباتی دکتر قالیباف است که با وجود صنایع بزرگ در استان می‌تواند موجب اشتغال پایدار برای جوانان این استان شود.

رئیس ستاد قالیباف در استان بوشهر تصریح کرد: به عقیده دکتر قالیباف یکی از راه‌های ایجاد اشتغال ثابت و پایدار این است که تسهیلات اشتغال را با بهره کم ارائه دهیم.

وی با اشاره به صحبت‌های قالیباف بیان کرد: او عقیده دارد که هر چقدر امنیت پایدار در جامعه وجود داشته باشد اقتصاد نیز موفق‌تر خواهد شد سرمایه‌گذاران ما با آرامش کامل می‌توانند به فعالیت بپردازند و اگر جو روانی آرامی وجود داشته باشد شاهد افزایش تولید نیز خواهیم بود.

حیدری بیان کرد: قالیباف فراجناحی است و ایشان با مردم برای مردم و با قاطعیت در کار و سلامت روحی، جسمی و روانی بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری است.

[کد خبر:AJ21490]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب