آینه جم: والدین چهارقلوهای شهر دیر با مشکلات مالی روبرو هستند و از مسئولان ذیربط استمداد می طلبند.

به گزارش «آینه جم»؛ خانواده 4 قلوهای دیری زندگی سختی دارند و برای ادامه زندگی خود دست یاری به سوی مسئولان دراز می کنند.

هفته جاری یک خانواده کم درآمد در شهر دیر که زندگی معمولی داشتند صاحب چهار فرزند شدند که سه نوزاد پسر و یکی دیگر دختر است.

http://img8.irna.ir/1395/13951228/82468077/82468077-71490117.jpg

پسران این خانواده به نام های علی، حسین و عباس و دختر نیز الهه نام دارد و در حال حاضر همگی آنان در سلامت بسر می برند.

پدر چهار قلوها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با شکرگزاری از خداوند متعال و تندرستی نوزادان خود گفت: در حال حاضر هیچ شغلی ندارم و بیکار هستم و خرجی این نوزادان بر هزینه خانه ام دوچندان شده و از مسئولان برای ادامه زندگی فرزندان دست مساعدت دراز می کنم.

احمد علی پور افزود: کمک مسئولان می تواند باری از هزینه زندگی از دوش من بردارد تا بتوانم به درستی این نوزادان تحویل جامعه برای آینده کشور بدهم.

وی گفت: فاقد مسکن هستم و اکنون در خانه یکی از بستگانم زندگی می کنم و از مسئولان درخواست احداث مسکن برای خود و فرزندانم دارم.

فرمانداردیر در دیدار از این خانواده به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی با مسئولان شهرستان زمین برای احداث مسکن برای این خانواده در نظرمی گیریم.

حمزه اعتماد افزود: هزینه شیر و پوشاک نوزادان بصورت ماهانه پرداخت خواهیم کرد تا بتوانیم کمکی برای این خانواده داشته باشیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی دیر نیز گفت: با توجه به زندگی و معیشت این خانواده با هماهنگی با استان به مدت دو سال این خانواده زیرپوشش قرارخواهیم داد.

مسلم انیژپور افزود: احداث مسکن برای این خانواده با هماهنگی با فرماندار انجام خواهد شد و در حال حاضر مبلغ 10میلیون ریال کمک نقدی و جنسی به این خانواده انجام شده است.

[کد خبر:AJ20869]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب