wwwddtyy.jpg

آینه جم: در ادامه مسابقات لیگ آزادگان، نوبت به دربی هم استانی ها رسید تا از ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه توحید جم مقابل هم قرار بگیرند.

به گزارش «آینه جم»؛ پارس جنوبی جم در هفته گذشته در مقابل راه‌آهن در تهران با نتیجه دو بر یک با گل های بابامحمدی به پیروزی رسید و توانست خود را در کورس صعود نگه داشته؛ طوری که با یک بازی کمتر، فقط 3 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد.

در سوی دیگر میدان ایرانجوان بوشهر می باشد که پس از پیروزی در شهر بابل مقابل خونه به خونه، در هفته گذشته تیم قعرنشین استقلال اهواز را با نتیجه پرگل در بوشهر مغلوب کرد تا با روحیه خوب و مناسب به دربی برسد.

ایران جوان به نوعی از منطقه خطر برای سقوط به لیگ دست دوم در امان مانده، اما پارسی های جم برای صعود به لیگ برتر تا اینجای کار نتایج خوبی را با مهدی تارتار کسب کرده اند و در کورس صعود قرار دارند. از این رو هر دو تیم برای صعود به پیروزی وارد میدان می شوند؛ یکی به صدر جدول و دیگری برای دور شدن از منطقه خطر جدول.

پارس جم با 45 امتیاز و البته یک بازی کمتر در مکان پنجم جدول قرار دارد. ایرانجوان نیز در مکان سیزدهم جدول با کسب 30 امتیاز قرار دارد.

بازی رفت دو تیم در بوشهر با پیروزی 2 بر صفر جمی ها به پایان رسیده بود.

آیا تارتار مقابل ایرانجوان مفتخر می شود؟ یا این سعید مفتخر می باشد که دربی بوشهر را می برد؟

تازتاز: این بازی برای ما فینال است

به نوشته خلیج فارس سرمربی پارس جنوبی جم گفت: یک فینال مهم را مقابل ایرانجوان داریم که حتما باید برنده از زمین خارج شویم.

مهدی تارتار ادامه داد: ایرانجوان دو هفته ای است که خوب نتیجه گرفته و کادرفنی و بازیکنان قابل احترامی دارد. خوشبختانه هر دو تیم فوتبال خودشان را روی زمین به نمایش می گذارند به نظرم یک بازی خوب و تماشاگر پسند از آب در می آید. امیدوارم هواداران مان به ورزشگاه بیایند و ما را در این مسابقه حساس تنها نگذارند.
 
وی درباره اینکه با توجه به بازی های باقی مانده شرایط تیم را برای صعود چطور می بیند و کدام بازی های پیش رو مهم و حیاتی قلمداد می کند، تصریح کرد: همه بازی های پیش رو مهم و هرکدام حکم یک فینال را دارد و هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد. باید با قدرت کار کنیم و بدون توجه به عملکرد رقبا حواس مان به تک تک امتیازات باشد تا با قدرت صعود کنیم. الان یک فینال مهم مقابل ایرانجوان بوشهر داریم که باید با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

مفتخر: برای برد وارد زمین می شویم

سعید مفتخر در مورد وضعیت تیم خود در این دیدار، گفت: خدا را شکر تیم ما آماده و از شرایط روحی خوبی برخوردار است و تیم پارس جنوبی تیم بسیار خوب و از کادر فنی و مربی بسیار خوبی برخوردار است و تیمی است که تاکنون باختی نداشته و از انگیزه بالایی دارد. ولی تیم ما هم جوان و امیدواریم بتوانیم در روز دوشنبه یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و به نوعی این دیدار دربی استان بوشهر است و ما تمام سعی خود را در این دیدار برای پیروزی انجام می‌دهیم که تماشاگران این تیم راضی ورزشگاه را ترک نمایند.

سرمربی ایرانجوان بوشهر درخواستی از مسئولین استان بوشهر داشت: این تیم ما در حال حاضر از لحاظ مالی خیلی در شرایط بدی به سر می‌برد. من از مسئولین می‌خواهم که این تیم را حمایت نمایند و حداقل در شب عید هوای این بچه‌ها را داشته باشند تا این بچه‌ها با دلگرمی و اشتباه بیشتر بتوانند به کار خود در لیگ ادامه دهند.

 

[کد خبر:AJ20828]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب