آینه جم:: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بارش باران و تگرگ در استان بوشهر طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش آینه جم:پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به استان، ضمن افزایش ابر، بارش باران گاهی رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این وضعیت طی امروز تا بامداد فردا تداوم داشته باشد و پس از آن به‌تدریج این سامانه از استان خارج شده و از فردا جهت جریانات به سمت شمالی متمایل می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ناپایداری شدید در برخی نقاط، ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: طی این مدت به سبب فعالیت سامانه بر روی دریا و احتمال وزش تندباد لحظه‌ای، خلیج فارس به‌ویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان ابری همراه با بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و از بامداد فردا به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت باد غالبا جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال تا شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

[کد خبر:AJ20616]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب