https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/139211110903454782012004.jpg«آینه جم» سرپرست طرح‌های پشتیبانی نفت و گاز پارس گفت: ساخت سدهای تاخیری در منطقه پارس جنوبی در حال اجراست که سدهای بالا دست فاز ۱۳ پارس جنوبی با پیشرفت ۵۳ درصدی نیمه نخست سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «آینه جم» سید محی‌الدین جعفری بعدازظهر امروز در نشست بررسی وضعیت بارندگی‌ها در منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی و سازه‌ای در این منطقه اجرا شده اظهار داشت: ساخت سدهای تاخیری و واحدهای مسکونی از برنامه‌های مهم این بخش است.

سرپرست طرح‌های پشتیبانی نفت و گاز پارس با اشاره به تکمیل سدهای تاخیری در بالادست فاز 13 پارس جنوبی خاطر نشان کرد: ساخت سدهای تاخیری در منطقه پارس جنوبی در حال اجرا است که سدهای بالادست فاز 13 پارس جنوبی  با پیشرفت 53 درصدی نیمه نخست سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی و اقامتی از دیگر برنامه‌های حوزه‌های پشتیبانی نفت و گاز است خاطر نشان کرد: در این بخش ساخت واحدهای مسکونی   در شهرک شهید تندگویان شهر جم  اجرا شده که 105 واحد مسکونی  تکمیل و در حال تحویل است.

جعفری با بیان اینکه 96 واحد مسکونی  دارای 87 درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: با روندی که در پیش است تا پایان تابستان سال آینده این واحدها تکمیل و در اختیار کارکنان شرکت نفت و گاز پارس  قرار می‌گیرد.

سرپرست طرح‌های پشتیبانی نفت و گاز پارس از پیشرفت 83 درصدی ساختمان مرکز حفاظت الکترونیک و مانیتورینگ حراست این شرکت خبرداد و خاطر نشان کرد: این واحد به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت یک‌هزار واحد مسکونی طراحی‌های لازم انجام شده گفت: در صورت اخذ مجوزهای قانونی ساخت آن‌ها آغاز می‌شود .

جعفری با بیان اینکه شرکت نفت و گاز پارس تاکنون یک‌هزار و 184 واحد مسکونی ساخته است تصریح کرد: در منطقه شیرینو 400 واحد مسکونی برای اقامت کارکنان اقماری احداث شده که تاکنون 240 واحد با تحویل به بهره‌بردار در حال استفاده کارکنان اقماری است و این در حالی است که  160 واحد دیگر نیز تکمیل شده که با انجام مراحل نهایی آن به بهره‌بردار تحویل داده می‌شود.

[کد خبر:AJ20519]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب