آینه جم: عبدالوحید بهزادی مربی سیار روستایی شهرستان دشتستان و سوسن حیاتی مربی فرهنگی شهرستان دیلم به عنوان برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بين المللی قصه گویی انتخاب شدند.
به گزارش آینه جم: ، داوری مرحله پایانی این رویداد بین‌المللی از بین 4 هزار و 305 شرکت‌کننده در شش بخش مربیان کانون، آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان، فراگیر و رضوی به پایان رسید و در نهایت یک گروه سه نفره داوری برگزیدگان بخش‌های مربیان کانون و آزاد و گروه دوم برگزیدگان چهار بخش دیگر را برای شرکت در مرحله پایانی این جشنواره که در بهمن ماه سال 1395 برگزار می‌شود، به تفکیک معرفی کردند.

گفتنی است روند برگزاری جشنواره از تابستان امسال در 31 استان کشور آغاز شد و پس از داوری اولیه قصه‌ها در سطح استان‌های کشور، در مجموع یک‌هزار و 288 قصه در اختیار شش داور مرحله پایانی قرار گرفت.

بر همین اساس داوران بخش نهایی 1288 قصه را مورد داوری قرار دادند و 57 برگزیده را شامل 20 مربی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ و مادر بزرگ، 11 نوجوان، 3 قصه‌گوی فراگیر و 8 قصه‌گوی رضوی را شایسته حضور در مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شناختند.

قابل ذکر است عبدالوحید بهزادی مربی سیار روستایی شهرستان دشتستان با قصه " دو برادر " و سوسن حیاتی مربی فرهنگی شهرستان دیلم با قصه " مردی که بسم الله می گفت " توانستند به جمع برگزیدگان این دوره از جشنواره را پیدا کنند.

به گزارش اتحاد خبر ؛ اسامی این برگزیدگان در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir اعلام شده است. همچنین نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت این قصه‌گویان و شرکت‌کنندگان خارجی بهمن سال 1395 برگزار خواهد شد.

[کد خبر:AJ19945]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب